RamGuy Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) http://prisguide.prisguide.no/vis_handlevo...waggon_id=59089 Er dette en brukanes server? Skal bli brukt til å hoste en database til et nettspill som jeg og en kompis skal lage, samt hoste diverse andre spill som Battlefield 2, Crysis osv.. Skal nok kjøre Windows Server 2003, 2008 eller Linux PS: Jeg er klar over at det ikke er noen minnebrikker i handlevognen, det er fordi jeg hadde tenkt til å anskaffe meg 2048MB med FB-DIMM.. Tenkte på disse: http://www.itbutikken.no/i/152675/1.htm Endret 3. desember 2007 av RamGuy Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Trenger du et slikt skjermkort i en server da? Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 3. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2007 Trenger du et slikt skjermkort i en server da? Nei, det var en av tingene jeg lurte på. Holder det med det integrerte skjermkortet på 32mb? 32mb høres bare så lite ut Lenke til kommentar
ZeRKoX Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 en server trenger nesten ikke skjermkort... Lenke til kommentar
~~Undertaker~~ Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Det integrerte holder i massevis. Sever skal ikke vise noe grafikk og skjermkortet brukes bare til det grafiske grensesnittet for OS-et. Windows krever litt mer som oftest enn Linux. Men det skal ikke være noe problem. Prøv med den innebygde først. Dersom du har en dedikert crappy 5 år gammel skjermkort så kan du bruke det også. Lenke til kommentar
Iguil Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Bruker mye integrerte skjermkort her på servere (grafiske og ikke-grafiske), og det fungerer knall det. Er vel seff ikke å anbefale å spille wow ellerno på servern da. Lenke til kommentar
Zephyr Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Kanskje greit å velge en 771 prosessor siden du har et 771 hovedkort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå