Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Ekst Tilk glemmer passord

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen ganger når jeg starter Ekstern Tilkobling(for å logge på Internett) husker ikke lenger maskinen passordet, og andre ganger kan jeg heller ikke sette den til å gjøre det. Bruker Win98 1st ed.

Har noen opplevd noe lignende?

Dette har ingenting med hverken internett eller nettverk å gjøre. Prøv i programvare forumet.

Lenke til kommentar
Noen ganger når jeg starter Ekstern Tilkobling(for å logge på Internett) husker ikke lenger maskinen passordet, og andre ganger kan jeg heller ikke sette den til å gjøre det. Bruker Win98 1st ed.

Har noen opplevd noe lignende?

Dette har ingenting med hverken internett eller nettverk å gjøre. Prøv i programvare forumet.

Tja, ville ikke vært så krass i den bedømmelsen. Internett & Nettverk kan innebære så mangt, og etter min mening har gjerne ekstern pålogging mye med Internett å gjøre.

bosannes: Problemet du nevner var veldig velkjent, spesielt i win95 men også i noen versjoner av win98. Løsningen da var gjerne å fjerne "klient for microsoft nettverk", og legge den til på nytt. Deretter bør man sørge for at man logger seg på med et brukernavn og passord på maskinen, kan godt være blankt så blir man ikke spurt om det senere. I win98 kan man vel også velge "windows pålogging" og oppnå det samme. Mener å huske at du kan finne mer info på http://www.annoyances.org

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...