Gjest Doktor Syntax Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Hei! Har slitt med trang forhud en stund nå, så har bestemt meg for å gjøre noe med det. Derfor trenger jeg noen tips til bruk av Hydrokortisonkrem! Etikette: Mildt steroid. Til behandling av mildt eksem, forårsaket av f.eks. såpe, vaskemidler og kosmetikk. Solforbrenning uten sårdannelse. Soleksem. Påsmøres tynt 2-3 ganger daglig. Må ikke brukes mer enn 1 uke av gangen, uten etter avtale med lege. Må ikke brukes i sår eller rundt øynene. Noen som vet nøyaktig hvor på penis denne skal tilføres? På strengen? Forhuden? Hvor mye av forhuden? Aner nesten ingenting, så kom med tips Mvh. Syntax Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) Går det ann å bruke hydrokortison mot trangforhud? Jeg vet ikke hvordan den skal påføres men du burde passe på at ikke salva er for sterk(?). Endret 3. desember 2007 av Runarbs Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Har sett en del på internett og blitt annbefalt det tidligere. Tror og regner med at man skal smøre det ytterst på forhuden, mens man drar forsiktig så langt tilbake man kan. Men vet ikke helt sikkert, derfor spør jeg her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå