Aleks Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Hei! Har fått meg Ps3 nå og bruker programmet Tversity når jeg skal se på avi filmer fra PC-en. Men når jeg skal spole så bare spoler den en liten stund før den setter seg til pause.. Dette er når jeg ser på avi filmer altså. Takker for svar Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Det er nok fordi PC-en din må transcode AVI-filmer, dvs å encode til et format som støttes av PS3-en din. Det skjer nok ikke så fort at du kan spole gjennom så mye av filmen da. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 4. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2007 Kk... finnes det en løsning? Lenke til kommentar
zestro Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 du kan kopiere filmene til harddisken på ps3`n.. da skal det funke : ) Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 4. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) Men da må jeg jo konvertere .avi filene mine til mpeg filer :/ Like så greit og bare la det være da kanskje. Takk for svar Endret 4. desember 2007 av Aleksmyy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå