manet44 Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Jeg skulle ha byttet om svart/hvitt fargen på et bilde, hvordan kan jeg gjøre det? Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) Jeg skulle ha byttet om svart/hvitt fargen på et bilde, hvordan kan jeg gjøre det? Negativ (?) Edit: Hvis bildet er svart/hvitt da.. Endret 3. desember 2007 av eXtreme-501 Lenke til kommentar
manet44 Skrevet 3. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2007 Jeg skulle ha byttet om svart/hvitt fargen på et bilde, hvordan kan jeg gjøre det? Negativ (?) Edit: Hvis bildet er svart/hvitt da.. Er bare et vanlig jpg bilde... Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Åja, har du ikke photoshop eller ett eller program? Lenke til kommentar
manet44 Skrevet 3. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) Åja, har du ikke photoshop eller ett eller program? Jo har photoshop, men er ikke så god i det.... EDIT: Fikk det til Endret 3. desember 2007 av Nordfonn Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) Kva er det eigentleg du vil gjere? Invertere fargane i eit bilete, gjere eit fargebilete om til svartkvitt, eller noko anna? Redigert: Var litt sein, ser du har fått det til. Endret 3. desember 2007 av Torbjørn T. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå