mathiasjl92 Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Vet noen hvorfor http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=341856 er 300 kr dyrere enn http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=341737 ? Er det noen forskjell? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Det er ingen forskjell overhodet, bortsett fra klistremerke på kjøleren og bundle (det som følger med) Jeg ville valgt den billigste... Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Det er ingen forskjell overhodet, bortsett fra klistremerke på kjøleren og bundle (det som følger med) Jeg ville valgt den billigste... Livstidsgaranti mot to års garanti. Pluss evga's step-up program, der du kan bytte inn det gamle skjermkortet ditt om et bedre skulle bli sluppet innenfor 90 dager mot et mellomlegg- Lenke til kommentar
mathiasjl92 Skrevet 3. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2007 Det er ingen forskjell overhodet, bortsett fra klistremerke på kjøleren og bundle (det som følger med) Jeg ville valgt den billigste... Livstidsgaranti mot to års garanti. Pluss evga's step-up program, der du kan bytte inn det gamle skjermkortet ditt om et bedre skulle bli sluppet innenfor 90 dager mot et mellomlegg- Så hvis jeg kjøper to 8800GT nå, så kan jeg bytte de senere i den nye 8800GTS?? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Det er ingen forskjell overhodet, bortsett fra klistremerke på kjøleren og bundle (det som følger med) Jeg ville valgt den billigste... Livstidsgaranti mot to års garanti. Pluss evga's step-up program, der du kan bytte inn det gamle skjermkortet ditt om et bedre skulle bli sluppet innenfor 90 dager mot et mellomlegg- Så hvis jeg kjøper to 8800GT nå, så kan jeg bytte de senere i den nye 8800GTS?? ja, hvis det nye GTS blir sluppet innen 90 dager etter kjøpet, men du må selvfølgelig betale et mellomlegg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå