Cepherit Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Hei! Jeg er en som har blitt lovet at visst jeg vil, kan jeg velge mellom Xbox 360, Nintendo Wii, Eller Playstation 3, som jeg kan få til jul... Jeg klarer ikke helt å bestemme meg, så jeg vet ikke, og ville høre med dere... Saken er att jeg orker ikke Xbox 360, så det er imellom Wii, eller PS3! Jeg lurer på hva jeg skal velge... Svar med hvilken du synes jeg skal velge, og hvorfor... Hilsen Meg Lenke til kommentar
Darth Godo Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Hei. Jeg sitter på både PS3 og Wii. Har valgt å stå over X360. PS3 er overlegen på det grafiske og som ihuga PS-fan var dette et må-ha. Det eneste minuset jeg kan tenke meg er at de fleste spillene ikke har 2-player funksjon, enten er de singleplayer eller online. Den fungerer også fabelaktig i nettverk fra PC med feks TVersity Media Server, hvor du kan streame alle dine filmer over på PS3'n og se de i sofakroken. I tillegg får du en veldig god Blu-Ray spiller og DVD-spilleren er også finfin! Når det gjelder Wii er den mektig på flerspillerdelen. De fleste spillene er mer eller mindre party-spill hvor det er lagt opp til at så mange som mulig kan spille med. Wii er en mer barnslig konsoll, men med titler som Metroid Prime og Mario gjør ikke det så allverdens mye. Så det jeg anbefaler deg er å ta en titt på eksisterende og kommende spill til hver konsoll og se hva du kan helst tenke deg, gjøre mattestykket og gå for den konsollen som har flest spill på lista.. Håper dette var til hjelp:-) Lenke til kommentar
Cepherit Skrevet 3. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2007 Ja... Var til hjelp i alle fall... Er det sånn at PS3'en har innebygd Internett?? Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) Playstatin 3 og Nintendo wii er to veldig forskjellige konsoller, så her må du velge konsoll etter hva du skal bruke den til. Er du ute etter et multimedia center eller kun en spillkonsoll? Dersom dvd og blu ray ikke er så viktig for deg, ville jeg tatt en titt på spill utvalget. Velg den konsollen som har flest spill du liker. Selv har jeg akkurat kjøpt meg playstation 3 og har ikke angrett et sekund! Playstation 3 er ikke bare en spillkonsoll, men et skikkelig multimedia center. Du får en veldig god dvd spiller som oppskalerer til full hd, en knakende god blu-ray spiller, cd spiller/Musikk avspiller + en nestegenrasjon spillkonsoll. Plastation 3 har innebygget trådløst netverkskort og det er gratis å bruke psn( Playstation network). Endret 3. desember 2007 av mr.nauz Lenke til kommentar
Cepherit Skrevet 3. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) Ok, tror jeg går for Playstation 3! Kan du si meg noen gode spill på PS3? Helst RPG, eller MMORPG! Finst Everquest på PS3 forresten? Har runda Oblivion på PC da, så jeg mener ikke det... Endret 3. desember 2007 av hood163 Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Hei. Jeg sitter på både PS3 og Wii. Har valgt å stå over X360. PS3 er overlegen på det grafiske og som ihuga PS-fan var dette et må-ha. Det eneste minuset jeg kan tenke meg er at de fleste spillene ikke har 2-player funksjon, enten er de singleplayer eller online. Den fungerer også fabelaktig i nettverk fra PC med feks TVersity Media Server, hvor du kan streame alle dine filmer over på PS3'n og se de i sofakroken. I tillegg får du en veldig god Blu-Ray spiller og DVD-spilleren er også finfin! Når det gjelder Wii er den mektig på flerspillerdelen. De fleste spillene er mer eller mindre party-spill hvor det er lagt opp til at så mange som mulig kan spille med. Wii er en mer barnslig konsoll, men med titler som Metroid Prime og Mario gjør ikke det så allverdens mye. Så det jeg anbefaler deg er å ta en titt på eksisterende og kommende spill til hver konsoll og se hva du kan helst tenke deg, gjøre mattestykket og gå for den konsollen som har flest spill på lista.. Håper dette var til hjelp:-) Hvilke spill er det PS3 er overlegen med tanke på Xbox360, bare lurer for jeg har begge konsollene selv og kan ikke se de ultraklare forskjellene. Men til trådstarter hvis valget var Wii eller PS3 ville jeg valgt PS3 fordi jeg tror det er en maskin som vill ha lengre levetid enn Wii, ikke for att Wii er en dårlig maskin for all del men tror Nintendos maskin vill dabbe av fortere enn PS3 Lenke til kommentar
freke Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 tror Nintendos maskin vill dabbe av fortere enn PS3 Pluss at hvis ikke fler kjøper ps3 (ligger vel på rundt 5 mill solgte fortsatt) så kommer det til å bli stusselig med spill til den fremover. Så kjøp ps3. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Dette er et emne som har blitt diskutert til døde her på forumet. Om du tar i bruk søkefunksjonen vil du finne mange emner som tar for seg argumenter for og imot alle av dagens konsoller. Tråden stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg