sint_vaffel Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Hei. Har 2 stk 8800GTS Bare at en av dem har litt høyere frekvens på minne og prosessorn. Har det noe og si når man skal kjøre dem i sli? Håper på raske og nyttige svar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Hei.Har 2 stk 8800GTS Bare at en av dem har litt høyere frekvens på minne og prosessorn. Har det noe og si når man skal kjøre dem i sli? Håper på raske og nyttige svar Den som er høyest klokket vil klokke seg ned til hastigheten til de tregere kortet... Lenke til kommentar
sint_vaffel Skrevet 3. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2007 så jeg regner med at det er muli og kjøre ett: XFX GeForce 8800 GTS 640 MB og XFX GeForce 8800 GTS Extreme 640 MB i SLI. ble litt feil under kjøp merket ikke "extreme" merke på esken på skjermkorte. og var desperat etter og få taki i ett 8800GTS 640 mb siden den jeg hadde kjøpt på komplett var dem gådd tom får. Eneste "merkelig" forskjel på dem er at extreme utgaven er litt mere overklokket. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Dert er fullt mulig ja, og tar jeg ikke helt feil skulle du med letthet klare og klokke den tregeste GTSen opp på niva med den raskeste... Lenke til kommentar
sint_vaffel Skrevet 3. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) Dert er fullt mulig ja, og tar jeg ikke helt feil skulle du med letthet klare og klokke den tregeste GTSen opp på niva med den raskeste... Hjertelig takk for svaret. ble nesten litt redd da jeg fant ut at d va en "anna utgave" av det skjermkorte Endret 3. desember 2007 av Sint_vaffel Lenke til kommentar
sint_vaffel Skrevet 3. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2007 Dert er fullt mulig ja, og tar jeg ikke helt feil skulle du med letthet klare og klokke den tregeste GTSen opp på niva med den raskeste... Hjertelig takk for svaret. ble nesten litt redd da jeg fant ut at d va en "anna utgave" av det skjermkorte Ikke stort og håpe på men det funka vist ikke :| Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Dert er fullt mulig ja, og tar jeg ikke helt feil skulle du med letthet klare og klokke den tregeste GTSen opp på niva med den raskeste... Hjertelig takk for svaret. ble nesten litt redd da jeg fant ut at d va en "anna utgave" av det skjermkorte Ikke stort og håpe på men det funka vist ikke :| hav var det som ikke fungerte? SLI? Lenke til kommentar
sint_vaffel Skrevet 3. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2007 Dert er fullt mulig ja, og tar jeg ikke helt feil skulle du med letthet klare og klokke den tregeste GTSen opp på niva med den raskeste... Hjertelig takk for svaret. ble nesten litt redd da jeg fant ut at d va en "anna utgave" av det skjermkorte Ikke stort og håpe på men det funka vist ikke :| hav var det som ikke fungerte? SLI? ja. PC-en nektet og vise noen form for bilde når begge kortene var koblet sammen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Du husket SLI-brua? Lenke til kommentar
Mann_Av_Gull Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Dert er fullt mulig ja, og tar jeg ikke helt feil skulle du med letthet klare og klokke den tregeste GTSen opp på niva med den raskeste... Hjertelig takk for svaret. ble nesten litt redd da jeg fant ut at d va en "anna utgave" av det skjermkorte Ikke stort og håpe på men det funka vist ikke :| hav var det som ikke fungerte? SLI? ja. PC-en nektet og vise noen form for bilde når begge kortene var koblet sammen. Da legger du bare samme bios inn på begge kortene Lenke til kommentar
sint_vaffel Skrevet 3. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2007 Du husket SLI-brua? selfølgelig Lenke til kommentar
sint_vaffel Skrevet 3. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2007 Dert er fullt mulig ja, og tar jeg ikke helt feil skulle du med letthet klare og klokke den tregeste GTSen opp på niva med den raskeste... Hjertelig takk for svaret. ble nesten litt redd da jeg fant ut at d va en "anna utgave" av det skjermkorte Ikke stort og håpe på men det funka vist ikke :| hav var det som ikke fungerte? SLI? ja. PC-en nektet og vise noen form for bilde når begge kortene var koblet sammen. Da legger du bare samme bios inn på begge kortene Til det der vil jeg da trenger litt hjelp. mulig en guide. også hvordan vil det slå ut på garantien på dem og sånt. Lenke til kommentar
Rambo82 Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Dert er fullt mulig ja, og tar jeg ikke helt feil skulle du med letthet klare og klokke den tregeste GTSen opp på niva med den raskeste... Hjertelig takk for svaret. ble nesten litt redd da jeg fant ut at d va en "anna utgave" av det skjermkorte Ikke stort og håpe på men det funka vist ikke :| hav var det som ikke fungerte? SLI? ja. PC-en nektet og vise noen form for bilde når begge kortene var koblet sammen. Da legger du bare samme bios inn på begge kortene Til det der vil jeg da trenger litt hjelp. mulig en guide. også hvordan vil det slå ut på garantien på dem og sånt. man har vel 14 dagers returrett på alt? bytt det i ett samme.. Lenke til kommentar
genesis Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) Man har angrerett....Man skal ikke kunne flekke opp alt, gjøre hva som helst, presse det ned i eskene, og forvente at selger godtar det som angrerett. Endret 6. januar 2014 av Zeph Lenke til kommentar
sint_vaffel Skrevet 4. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2007 man har vel 14 dagers returrett på alt? bytt det i ett samme.. hadde dem hadd den vanlige utgaven i butikken, hadde jeg kjøpt den i første omgangang. men det var den siste dem hadde. Lenke til kommentar
fflex Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Hva slags PSU har du? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 1. skjerp quotes, please... 2.: Hei.Har 2 stk 8800GTS Bare at en av dem har litt høyere frekvens på minne og prosessorn. Har det noe og si når man skal kjøre dem i sli? Håper på raske og nyttige svar Den som er høyest klokket vil klokke seg ned til hastigheten til de tregere kortet... Er det ikke sånn at det i slot 2 vil klokke seg til hastigheten på det i slot 1?, prøv og bytt om kortene Sint_vaffel Lenke til kommentar
sint_vaffel Skrevet 4. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2007 Hva slags PSU har du? Husker ikke merket i full fart men det er en på 600+ watt. 1. skjerp quotes, please... 2.: Er det ikke sånn at det i slot 2 vil klokke seg til hastigheten på det i slot 1?, prøv og bytt om kortene Sint_vaffel har prøvd det også. med ingen forbedringer. Lenke til kommentar
fflex Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Finn gjerne ut type PSU. Er det feks Qtec 650W så forklarer det alt. Lenke til kommentar
sint_vaffel Skrevet 4. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2007 Finn gjerne ut type PSU. Er det feks Qtec 650W så forklarer det alt. Corsair Powersupply 620W, 120mm Vifte, 8xSATA, ATX/EPS, 2xPCI-E, 20/24pin den har jeg. men er det noen minimumkrav til og kunne kjøre i SLI ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå