Quattro7 Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Hei! Når jeg startet opp maskinen min i dag, og logget inn, så var alt tomt. Alle filer er borte samt at bakgrunnen er ny. Dette har skjedd på en av mine maskiner tildligre også, men da har det hjulpet å restarte. Restarting fungerer altså ikke på denne. Hva kan jeg gjøre? Lenke til kommentar
norbat Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Hva skjer om du starter opp i sikker modus? (Tapp F8 under oppstart, velg sikker modus) Lenke til kommentar
SuperFly Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Høres ikke noe verre ut en at du har fått ny profil. sjekk i (i xp) C:\Documents and Settings\"ditt brukernavn" og se om du finner den i igjen. Kopier det du trenger over i den nye eller forsøk å fiks profilen om den er korrupt Lenke til kommentar
Quattro7 Skrevet 3. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2007 Så i den mappa, med sikkermodus på. Kun den ene profilen. Lenke til kommentar
IngveZ Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Hei, jeg vil anbefale at du prøver å ta systemgjenoppretting på PC-en din. 1. Prøv dette først: Gå på Kontrollpanel>System og vedlikehold>System>Gjenopprett systemfiler og instillinger fra et gjenopprettingspunkt Velg en dato du vil gjenopprette PC-en din til og trykk gjenopprett. Hvis du ikke finner det, kan du gå på startmenyen og finne ''søk''. Der skriver du inn: systemgjenoppretting. Håper det ga deg noe svar på det du lurte på. Send en melding hvis du trenger mere hjelp -Ingve Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå