Gå til innhold

Thermalright Ultra-120 eXtreme vs Zalman CNPS9700-LED

Espen3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis du hadde gått inn på Thermalright sin side å sjekket hvilket hovedkort som går an å kjøre med denne kjøleren, så hadde du funnet ut at JA det går an.

http://www.thermalright.com/a_page/Ultra-120-MCL.htm

takk for tipse, fant hoved kortet som jeg skal kjøpe dert- Vurderer å kjøpe Thermal selv xD

*bare låner threaden litt, så slipper jeg å lage ny thread :p*

Er det skumle greier å montere en vifte/kjøleribbe? med tanke på kjølepastaen som må smøres på osv. hva skjer hvis du tar for mye/lite osv.

Endret av xninja92
Lenke til kommentar
Hvis du hadde gått inn på Thermalright sin side å sjekket hvilket hovedkort som går an å kjøre med denne kjøleren, så hadde du funnet ut at JA det går an.

http://www.thermalright.com/a_page/Ultra-120-MCL.htm

takk for tipse, fant hoved kortet som jeg skal kjøpe dert- Vurderer å kjøpe Thermal selv xD

*bare låner threaden litt, så slipper jeg å lage ny thread :p*

Er det skumle greier å montere en vifte/kjøleribbe? med tanke på kjølepastaen som må smøres på osv. hva skjer hvis du tar for mye/lite osv.

er ikke noe farlig generelt sett. Du må vere litt forsiktig ja, men uansett. Ehm, for lite kan gjøre at pastaen ikke fungerer som den skal, å tette igjen prduksjonsriper sånn at den får full kontakt med overflaten til CPU. Om du har på for mye kan det gi omvendt utslag, den får ikke kontakt i det hele tatt og den vil kjøle dårlig. Alså, begge deler kan gjøre at den kjøler dårligere. Men det fins jo CPU-kjølere som har så godt som ripefri kobberflate og dermed trenger du omtrent ikke kjølepasta..Du må rett og slett se litt an på hvordan den er under. Uansett, så bruker du ett bankkort ellr lignende når du skal ha kjølepastaen utover, det skal ikke vere tjukt lag på!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...