Gjest Guest_laban_* Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Hva er din lengde av penis? Og sjukelse? Det ville vært morsomt med en poll. Er det en kritisk grense for størrelse som man helst bør slå? Min er 14,5 cm. Sjukelse husker jeg ikke. Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 tvilsom tråd, tvilsom tråd. denne blir nok stengt.. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 lol Sjukelse Tjukkelse min gode mann. Er det samma hvor lang penisen er så lenge en funker, en dauer jo ikke av å ha liten penis..hehe Men jeg kan trøste deg med at gjennomsnittet rager fra 13-16 cm her i Norge. Men mange som bruker 10-20 cm. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Er vel heller tykkelse. Er den over 15cm når du som "oftest" bånn av jenta, altså ikke en nødvendighet med mer, da går det mer i _tykkelsen_ Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Er den over 15cm når du som "oftest" bånn av jenta Tvilsomt! Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Er den over 15cm når du som "oftest" bånn av jenta Tvilsomt! Gjennomsnittet er vel og merke rundt der, så forstår ikke hvor vidt det kan være tvilsomt. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) Vi minner om reglene for gjesteposting. Tråden tilfredstiller ikke disse kravene, og er derfor stengt. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk. Endret 3. desember 2007 av Alastor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg