fredrick4 Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Hallo! jeg var inne på bios og gikk inn på Power BIOS Features. DRMA Command Rate sto på 1t Command, men jeg satte den på 2t command og nå kommer det ikke noe skjærmbilde:( dette skjede når jeg byttet System Performance ifra standard til turbo, så gikke jeg ut og save. no når jeg starter p-c`n kommer det ikke noe skjærmbilde. trenger hjelp Lenke til kommentar
S.M. Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Du kan prøve å plugge ut batteriet til hovedkortet noen sek. og starte opp.. Lenke til kommentar
fredrick4 Skrevet 3. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2007 Har prøvd å tatt ut batteriet og jumper, men funker ikke:( Lenke til kommentar
S.M. Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Har prøvd å tatt ut batteriet og jumper, men funker ikke:( Er bare skjermen blank, mens resten starte opp ? Da bør du prøve med et annet skjermkort. Har du innebygget skjermkort så ville jeg ha testet den også. Lenke til kommentar
fredrick4 Skrevet 3. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2007 Har prøvd å tatt ut batteriet og jumper, men funker ikke:( Er bare skjermen blank, mens resten starte opp ? Da bør du prøve med et annet skjermkort. Har du innebygget skjermkort så ville jeg ha testet den også. ok, jeg kan prøve med et anna skjærmkort. noen som har flere tips? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå