nirosan Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Jeg skulle gjerne ha hatt et nytt skjermkort i min Media Center pc (HTPC), og dermed står jeg mellom et Geforce 8400GS eller et Radeon HD2400 Pro. jeg har prøvd å lest noen tester på nettet og finner ut at 8400GS er bedre enn radeon på mange områder når det gjelder spill, men jeg skal jo først og fremst bruke dette kortet til medie innhold, det er kun filmavspilling og tv-titting som kortet vil bli brukt til, så hva er deres anbefaling. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) Personlig kan jeg anbefale 2400pro, har dette kortet selv og det fungerer veldig bra til avspilling av media, det avlaster også prosessoren ved avspilling av HD-materiale. Jeg er ihvertfall veldig fornøyd med mitt. Men jeg har ikke prøvd det mot 8400GS, så jeg vet ikke hvordan det skjermkortet er mot 2400pro når det kommer til medieavspilling... Endret 3. desember 2007 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
nirosan Skrevet 3. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2007 kjøpte HD2400, den funker ikke sammen med Media Center, funker med media player men ikke med media center grensesnittet, så derfor må det bli 8400GS.. Lenke til kommentar
nirosan Skrevet 3. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2007 Googla litt og fant denne: http://www.tomshardware.co.uk/forum/245457...deon-2400-issue så det er tydeligvis flere som har det problemet, de har heller ikke funnet ut noe ang at det blir bare blackscreen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå