pologutt Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Noen som veit hvor lang tid jeg har på meg fra telefonen er kjøpt til jeg kan heve kjøpet pga feil på telefonen? Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) 7 dager edit: Hvor er den kjøpt og hva er feil? Endret 3. desember 2007 av Mompen Lenke til kommentar
Loko Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Du har ingen krav på å heve kjøpet, men de fleste velger å la deg omlevere til nytt produkt innenfor DOA-tiden som produsenten gir. Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Du har ingen krav på å heve kjøpet, men de fleste velger å la deg omlevere til nytt produkt innenfor DOA-tiden som produsenten gir. Helt riktig, gikk bare ut ifra retningslinjene som gjelder for den butikken jeg jobber i Lenke til kommentar
tomeny Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Du har ingen krav på å heve kjøpet, men de fleste velger å la deg omlevere til nytt produkt innenfor DOA-tiden som produsenten gir. Helt riktig, gikk bare ut ifra retningslinjene som gjelder for den butikken jeg jobber i ------------------------------------------------------------------------------------- Stor risiko for butikk å praktisere direkte bytte innenfor DOA-tiden. Det finnes faktisk uærlige forbrukere i Norges land.... Der de faktisk ødlegger produkt, for så å lure butikk. Kan ikke telle alle gangene dette har skjedd. Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 (endret) Det vi har gjort i visse tilfeller er å sende inn telefonen, for så å få det godjent av verkstedet at skaden ikke er påført. Etter at den er godkjent kan kunde heve kjøpet, ny tlf, etc. Endret 9. desember 2007 av Mompen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå