NgZ Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 En gjest har spurt om råd etter at han ikke fikk den opp første gangen han var med dama. Det ordner seg heldigvis... Takk for svar alle sammen! I går kveld var jeg med henne og mens vi så på American History X spurte jeg om hun ville prøve igjen. Et par minutter senere lå vi naken ved siden av hverandre igjen:) Siden hun er ganske sjenert fingret jeg henne først og så runket hun meg stiv:D Og etter det trenger jeg vel ikke forklare hva som skjedde? Hadde litt problemer med å få den opp først, men den kom til slutt:) Nå er vi jo ganske trygg på hverandre så nå er det bare til å utforske videre:) Noe som egentlig ikke er spesielt morsomt, men en annen gjest henger seg opp i filmvalget: Du fikk det til under American History X? Hva i helv.. Og en bruker klarer ikke å dy seg: Haha! Når de var i dusjen i fengselet eller? Synes den var litt artig. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Jeg ler meg skeiv :!: Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Hadde litt baktanker grunnet filmvalget selv Tente nok da Edward Norton delte hodet til innbrudstyven. Birger Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 eller når de har sex på begynnelsen av filmen? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Har ikke sett American History X, men det var sikkert morsomt Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 faen hater den scenen Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Synes den er litt vittig med tanke på vakten og tryne hans når han går ut av dusjen. Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Jeg ler meg skeiv :!: Haha! :!: (gullkornet var morsomt det også ) Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 hehehehe, forstyrrende? ja.. Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Har ikke sett American History X, men det var sikkert morsomt La oss bare si at hovedpersonen blir rævpult i dusjen. Bra sagt! Og ganske forstyrrende. Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Har ikke sett American History X, men det var sikkert morsomt La oss bare si at hovedpersonen blir rævpult i dusjen. Bra sagt! Og ganske forstyrrende. Å må sy et par sting xD Btw.. genialt funn^^ Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Har sett filmen nå. Gullkornet eide Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 *ler så naboene klager!* Lenke til kommentar
Postmortem Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 det neste blir vel at han runker til Schindlers liste? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå