pairox Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Hei. Jeg har funnet ut at det er forskjellige formater, altså DVD R - og DVD R +, har dette noe og si med DVD-rommen til dataen? I så fall, hvordan finner jeg ut hva jeg skal bruke ? Lenke til kommentar
wo0ly Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Ja, det er to forskjellige formater, men de aller fleste dvd-rom'er i dag støtter begge formatene. Samem gjelder dvd-brennere. Hvilket du velger er stort sett smak og behag, minimale forskjeller mellom dem. Jeg bruker utelukkende DVD+R, men vet ikke helt hvorfor. "Føles bedre", liksom. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Resultatet av en formatkrangel når DVD var nytt. Alle dvd spillere tar begge deler uten problem. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 (endret) Stortsett i alle fall. Tror DVD-R er det "sikreste", men har aldri hatt problemer med + heller. Endret 9. desember 2007 av steffenz Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå