Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Kjøp av ny "ungdomsbil"! hjelp verdsettes=)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gratis med ny bil. Er ikke så mye ungdomspreg over den bilen men den er billig i drift :D

Gidder ikke lage ny tråd for å spørre så legger inn her. Hva syns dere om denne som første bil? pris utsyr osv. har null peiling på bil selv, men har sansen for a3. Takker for svar!

Audi er helt greit men de har mye små elektriske feil osv etter jeg har hørt. Fin ungdomsbil.

Endret av bowlingman
Lenke til kommentar
Gidder ikke lage ny tråd for å spørre så legger inn her. Hva syns dere om denne som første bil? pris utsyr osv. har null peiling på bil selv, men har sansen for a3. Takker for svar! :grin:

http://finn.no/finn/completeviewimage?finn....svl=Hovedbilde

Gratis med ny bil. Er ikke så mye ungdomspreg over den bilen men den er billig i drift :D

Audi er helt greit men de har mye små elektriske feil osv etter jeg har hørt.

Gratis med ny bil? Ikke mye ungdomspreg over den?

Tøff A3!!! Ambition utgave med sportseter, sportsratt i skinn og sportsunderstell originalt.

S3 frontfanger og S3 grill. Rieger ad on spoiler under bakfanger montert etter at bildene ble tatt. Lexus-lykter bak. Sports-filter og sportspotte.

17" alufelger med 225/45-17 sommer dekk.

Vil nå si den havner under kategorien ungdomsbil jeg, ihvertfall etter hva som er gjort med den.

A3 ligger vel generelt litt høyt i pris, og den bilen der har sikkert fått kjørt seg ganske bra hardt i tillegg. Audi fra siste del av 90-tallet er vel ikke akkurat kjent for å være veldig billige i drift heller, ihvertfall ikke A4.

Lenke til kommentar
Det ble litt sånn forvirrende, jeg sa til trådstartern at det ikke var mye ungdomspreg i bilen han kjøpte, sa ikke det til de audien du kikka på ;)

Edit: Har ordna på det første innlegget.

Ikke for å være Kid, men vil bare bemerke at Vectraen min er nokså ungdomspreget motormessig, og at den heller ikke er noe spesielt billig i drift:P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...