kalle101 Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Har tenkt å kjøpe Disse skia men er litt usikker på hvor lange de bør være? er 180 høy og veier 65kg. Skal jeg velge str 1.65 eller 1.75? (og er det brae ski eller anbefaler dere noen andre i samme prisklasse?) Er nybegynner på twintip (kjørt brett før) så er det noen andre ting jeg må huske på når jeg kjøper ski, staver og sko? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Twin tip er ikke akkurat nybegynnerski.. De er dyrere, og bedre og trikse med, men twin tip eier! Twin tip skal være ca. 10 cm fra din egen høyde. Spør folk i sportsbutikker. Lenke til kommentar
kalle101 Skrevet 3. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2007 hehe, nei. men gidder ikke kjøpe carving og ha i ett år for så å begynne med twintip:p Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Disse skiene er laget for jibbing, så regner med at det er det du skal bruke de til. Det er egentlig litt personlig hva du liker, men jeg vil tro 165 blir litt smått. Med 175 kan de sikkert vært ok i pisten også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå