Artec Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 I de siste dagene har jeg hatt problemer med både LimeWire og BitLord, ingen av de to programmene ser ut til å kunne koble til.. Alle nedlastninger ligger på 0 kb/s i Bitlord, mens LimeWire ikke er i stand til å koble til nettverket.. Dette er meget rart siden internett er så og si feilfritt ellers.. Noen som har noen tips? Lenke til kommentar
Lfcr Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Ville har prøvd og se om kanskje brannmuren din har blokkert programmene. Lenke til kommentar
Artec Skrevet 3. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2007 Ville har prøvd og se om kanskje brannmuren din har blokkert programmene. Den har ikke gjort det.. Så jeg vet ikke hva som er feil her.. Har prøvd å bytte ut BitLord med BitComet, men det er det samme der også.. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Da tipper jeg det er brannmuren i ruteren/ADSL-modemet ditt som hindrer programmene. Hvilken ruter/modem har du? Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Da bumper jeg litt. Har kanskje det samme problemet. LimeWire vil ikke koble seg til nettet, og tror neppe det har noe med routeren å gjøre, for hos både søstra mi og broren min funker LimeWire. Det er bare meg det ikke funker med. En gang for en del månder siden sluttet LimeWire å koble seg til nettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå