Gå til innhold

Er man nerd

Aleks_r

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det går fan ikke an å suge seg sjøl!  :evil:

Marilyn Manson kan.

Nå gikk jo mr. Manson et par månder på yoga kurs og fikk deretter fjernet noen ribbein da...

og jeg kan ikke skjønne hvorfor han gjorde det.. han er kjendis, og får sikkert velge og vrake i et uendelig antall kvinner... hvorfor skal han suge seg SELV attpåtil? :shrug:

Har du sett dyret?? det er jo ikke noe menneske vi snakker om.

psst.. det er jo bare for imagens skyld...

BTW, det er nok bare masse rykter om denne "nerden" en fjær blir til ti høns. Uanset så er det ingen vits i å ta dette opp på forumet.

Lenke til kommentar

Skal vist ha brukt ribbena sine om trommestikker også...

:lol:

mulig hr. manson er smågal i hodet, men han har bra musikk og fete musikkvideoer! :yes:

back to thread.. ingenting denne fyren "skal ha gjort" gjør han til en nerd.. imo.. han blowa neppe seg selv heller..

Lenke til kommentar

back to thread.. ingenting denne fyren "skal ha gjort" gjør han til en nerd.. imo.. han blowa neppe seg selv heller..

Neivel,og du kjenner han godt du da?Han er en pervers type,som ikke tar en femmer for å si masse perverse ting til kjærringer!!!!Hvis du hadde møtt ham,hadde du trodd meg på flekken,og hata han!!!
Lenke til kommentar

Skal ikke kommentere atletteoriene bare som det er sagt :p

Vi hadde også en NERD i klassen da jeg gikk på ungdomskolen. Han skulle være perfekt skal jeg love dere. Husker vi hadde en slik ukesplan om det vet hva det er (en plan som sier hva vi liksom skal gjøre på skolen den uken) På denne skulle vi liksom ha underskrift av foreldrene på Tirsdagen elns. Så han hadde glemt det en uke (!!!!!) og jeg kunne ikke noe annet enn å si det. Fyren holdte på å slå seg i svime med en saks mens han grein som bare fy. :lol: Det er nerd det....

Lenke til kommentar
Skal ikke kommentere atletteoriene bare som det er sagt :p

Vi hadde også en NERD i klassen da jeg gikk på ungdomskolen. Han skulle være perfekt skal jeg love dere. Husker vi hadde en slik ukesplan om det vet hva det er (en plan som sier hva vi liksom skal gjøre på skolen den uken) På denne skulle vi liksom ha underskrift av foreldrene på Tirsdagen elns. Så han hadde glemt det en uke (!!!!!) og jeg kunne ikke noe annet enn å si det. Fyren holdte på å slå seg i svime med en saks mens han grein som bare fy.  :lol:  Det er nerd det....

MM!!!sånn er han fyren i klassen også,perfeksjonist heeelt til det siste!!!

Lenke til kommentar

En jente i klassen min pleier å få ganske gode karakterer, men til jul i fjor fikk hun "bare" 5+ i norsk, da klikka hu helt og dro rett i fra skolen å ropte at alle folka der bare kunne bli noen jævla dophuer :D

Nå går hu faktisk til psykolog fordi hun noen ganger flipper i timene...

Lenke til kommentar

hvem er det som bryr seg om sånne ting...selv om du hr posta det i søppel er dette noe av det teiteste jeg har lest, jeg gir vel faen i en tulling i klassen din som får seksere og suger seg selv...tror du har større problemer en han som føler at du trenger og dele dette med oss...

Lenke til kommentar

når jeg tenker meg om så hadde jeg et "nerd" i klassen... han ble sur på engelsk lærer'n hver gang han ikke fikk 6'er... (5+ eller mindre...:roll:) jeg svarte med å være litt gjensidig tilbake (lekte at jeg var sur på matte lærer'n hver gang jeg "bare" fikk 5 noe jeg selvsagt var fornøyd med...) han svarte med å bli ildsint på meg og mente at han ikke var sur på lærer'n pga none 6'er og mente også at jeg var sjalu på at jeg hadde en dårlig karakter i engelsk (3), noe jeg selvsagt ikke var, for året etter at jeg begynte på vidregående fikk jeg en ren 4'er og er nå snart oppe i 5-... gleder meg til jeg får den for da skal jeg personlig besøke han og skryte av mine gode karakterer til han sprekker av sinne... :lol:

en ting til: han skrøt av 6'ern når han fikk den... og jeg skrøt av min matte 6'er som jeg fikk en gang i mellom og han fikk da kanskje 3....

Lenke til kommentar

Ser det er mange barnslige og sjalue fjortisser som besøker dette forumet ja. Selv om noen mennesker legger mer innsats i skolegangen sin og har høyere intelligens enn deg, betyr ikke at de automatisk er nerder, tullinger, skrytepaver osv, osv. Det kan derimot bety at de senere tar høyere utdanning enn deg, får bedre jobb enn deg og tjener mer penger enn deg. Og den dagen du fyller tredve og fortsatt sitter med lagerjobben på ica kan det nok være litt irriterende og høre at mannen du kalte for nerd i klassen nettopp har fått seg jobb som administrerende direktør i det samme firmaet du jobber i ..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...