Aleks_r Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 ......Hvis man begynner å sippe fordi man ikke fikk sekser? En i klassen mn gjorde det,og han sier selv at han ikke er nerd! Det går også rykter om at samma type sugde seg selv i dusjen! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Heh vel hvis han jobbet hardt og likevel fikk dårlig resultat så er man ikke nødvendigvis nerd men bare veldig følsom. Når det gjelder ryktet så er han enten gummi man eller har en j*vla lang tiss som dere bare kan misunne han for. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 nerd så lenge det gjelder et fag? nerd hvis man får sekser i alle fag? og man er ikke nerd hvis man sipper over none sekser, man er da totalt 100% dust siden man ikke fornøyd med et så godt resultat. Hadde noen 6'ere i matte og ble ikke akkurat skuffet over 6-, 5+ og 5 så på det som bra resultater... Edit: noen bare MÅ ha tegnet på høyre siden.... Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 nerd så lenge det gjelder et fag? nerd hvis man får sekser i alle fag? og man er ikke nerd hvis man sipper over none sekser, man er da totalt 100% dust siden man ikke fornøyd med et så godt resultat. Hadde noen 6'ere i matte og ble ikke akkurat skuffet over -6, +5 og 5 så på det som bra resultater... -6 Hadde jeg vært meget misfornøyd med å få. Enten hadde jeg da funnet på noe helt utrolig (feil), eller så hadde ikke lærern likt meg - for det skal mye til for å få en så dårlig karakter at den er på minussiden av karakterskalen som vanligvis stopper på 1. *mobbe* Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 6. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2003 Han pleier vanligvis å få seksere,men denne gangen fikk han det ikke pg.a at vi hadde en engelsk"prøve" som gikk ut på at vi skulle høre på en kasset,for deretter å fylle inn de svarene som apsset best.Noen av oss gikk tidlig(vi fikk lov til å sitte på datarommet og surfe,det gjør vi alltid av denbe læreren,han er kul,men også streng!)mens vår mann fremdeles satt å jobbet med oppgavene sine i friminuttet!Da han skulle levere det,sa læreren:"Nei,jeg tar ikke imot,nå gikk du ned ne karakter i engelsk!" Da begynte han å grine!Det skal sies at vår mann har en stygg uvane med å sitte over den tildelte tiden når vi får prøver!Ja,han er gummimann,og påstår at han har en 16cm lang kjepp!Jeg var selv ikke tilstede denne gymtimen,pg.a sjukdom,men flere av min gode LAN venner var der.De sa at han hadde spurt de om de "ville se noe ekkelt?" de hadde svart ne,men han gjorde det fordet,han!De sa at også at han hadde ståkølle!Han er utrolig nerd!Dere skulle bare ha møtt ham,ikke nok med at han er nerd,men han er også skikkelig desperat!Han spurte engang en jente i klassen om hun ville suge ham under vann! Jeg lar denne posten tale for seg selv! Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 jeg kjenner en som satt på ungdomskolen å grein fordi han fikk 5+ .... tokk 1 uke før vi fikk vite det da .. så imellomtiden trudde vi det var slutt med han og dama ..... men men ... han sliter bare (ja han sliter enda! .. og det skjedde for 4-5(?) år siden) Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Jeg lar denne posten tale for seg selv! Ja, den forteller jo mer enn godt nok hvor idiot forfatteren av denne tråden må være Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Han pleier vanligvis å få seksere,men denne gangen fikk han det ikke pg.a at vi hadde en engelsk"prøve" som gikk ut på at vi skulle høre på en kasset,for deretter å fylle inn de svarene som apsset best.Noen av oss gikk tidlig(vi fikk lov til å sitte på datarommet og surfe,det gjør vi alltid av denbe læreren,han er kul,men også streng!)mens vår mann fremdeles satt å jobbet med oppgavene sine i friminuttet!Da han skulle levere det,sa læreren:"Nei,jeg tar ikke imot,nå gikk du ned ne karakter i engelsk!" Da begynte han å grine!Det skal sies at vår mann har en stygg uvane med å sitte over den tildelte tiden når vi får prøver!Ja,han er gummimann,og påstår at han har en 16cm lang kjepp!Jeg var selv ikke tilstede denne gymtimen,pg.a sjukdom,men flere av min gode LAN venner var der.De sa at han hadde spurt de om de "ville se noe ekkelt?" de hadde svart ne,men han gjorde det fordet,han!De sa at også at han hadde ståkølle!Han er utrolig nerd!Dere skulle bare ha møtt ham,ikke nok med at han er nerd,men han er også skikkelig desperat!Han spurte engang en jente i klassen om hun ville suge ham under vann! Jeg lar denne posten tale for seg selv! ehhhh.... tror nok vi snakker om en meget tvilsom person.... å levere en prøve senere enn andre UTEN gyldig grunn ser jeg på som krigshandling, ja jeg mener det krigshandling, også grine av å gå ned en karakter pga det... jeg ler godt her nå. til pass for han!!!!! han bør lære seg at man får en tid og må holde den!!! Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Jeg lar denne posten tale for seg selv! Ja, den forteller jo mer enn godt nok hvor idiot forfatteren av denne tråden må være det utspille der forteller mer om deg... Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Ja,han er gummimann,og påstår at han har en 16cm lang kjepp!Jeg var selv ikke tilstede denne gymtimen,pg.a sjukdom,men flere av min gode LAN venner var der.De sa at han hadde spurt de om de "ville se noe ekkelt?" de hadde svart ne,men han gjorde det fordet,han!De sa at også at han hadde ståkølle!Han er utrolig nerd!Dere skulle bare ha møtt ham,ikke nok med at han er nerd,men han er også skikkelig desperat!Han spurte engang en jente i klassen om hun ville suge ham under vann! That is so made up. Klassekameratene sier det, fordi han duden er geek bare. Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Dette er seriøst noe av det dummeste jeg har hørt. Words can not describe.. Lenke til kommentar
glabba Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Det går fan ikke an å suge seg sjøl! Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Det går fan ikke an å suge seg sjøl! Marilyn Manson kan. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 vel, vist det er sant (tviler) så sliter han.. Dessuten, fikk 6- på mattetentamen i år, var STORFORNØYD, mildt sagt.. hadde forventa 4+ eller noke.. :smile: Lenke til kommentar
Gibson Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Det går fan ikke an å suge seg sjøl! Marilyn Manson kan. Nå gikk jo mr. Manson et par månder på yoga kurs og fikk deretter fjernet noen ribbein da... Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Det går fan ikke an å suge seg sjøl! Marilyn Manson kan. Nå gikk jo mr. Manson et par månder på yoga kurs og fikk deretter fjernet noen ribbein da... og jeg kan ikke skjønne hvorfor han gjorde det.. han er kjendis, og får sikkert velge og vrake i et uendelig antall kvinner... hvorfor skal han suge seg SELV attpåtil? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Det går fan ikke an å suge seg sjøl! Marilyn Manson kan. Nå gikk jo mr. Manson et par månder på yoga kurs og fikk deretter fjernet noen ribbein da... og jeg kan ikke skjønne hvorfor han gjorde det.. han er kjendis, og får sikkert velge og vrake i et uendelig antall kvinner... hvorfor skal han suge seg SELV attpåtil? Har du sett dyret?? det er jo ikke noe menneske vi snakker om. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Hele 16cm kjepp? Kor gammel er dere? Btw så trengs det langt mer enn 16cm for å suge seg sjøl og dessuten være gummiman og ha fjernet noe ribbbein. Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 har sett Manson ja... tror ikke akkurat han er familiens englebarn etc Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå