Gå til innhold

Masse spill som er blitt bekreftet!


Anbefalte innlegg

PGR5? Tja, etter en rask søken: http://kotaku.com/gaming/vroom/bizarre-alr...pgr5-300183.php

 

Når det gjelder ny Zelda, Mario og GTA5 er ingenting bekrefta ennå, men trenger de virkelig det? Det sier seg selv at Mario får et nytt spill siden han er Mario og selve maskotten til Nintendo, og dessuten er Galaxies regnet som et av de beste plattformspillene gjennom tidene. Zelda er litt mer usikkert siden Twilight Princess fikk en blandet mottakelse, men The Phantom Hourglass (på DS) ble bra mottatt. Dessuten kom jo Link's Crossbow Training nylig (eller er rett rundt hjørnet), så vi har nok ikke sett mer til den serien. Når det gjelder GTA5 er det garantert. Jeg vil tippe 2009, men skal ikke si noe sikkert. GTA3 var en revolusjon da det kom og skapte en helt egen sjanger, og både Vice City og San Andreas fikk svært bra mottakelse. De to Stories spillene ble også bra mottatt, og GTAIV var lenge et av flaggskipene til PS3 før de fant ut det kommer til xboks samme dag og xboksen får eksklusivt nedlastbar innhold. Om GTAV kommer? Spørsmålet er heller når. ;)

 

Og når vi først snakker om spill som faktisk har blitt bekrefta og som vi gleder oss enormt til vil jeg bare nevne neste Mortal Kombat (kommer rundt november neste år, sånn sirka om de fakisk klarer å holde datoen). De har lovet å forandre alt sammen og bygger det på nytt med grafikken fra Gears Of War, så det kan gå begge veier. Enten blir det en katastrofe, ellers blir det det beste spillet i serien (og dermed blir jo enda en MK automatisk bekrefta).

 

Og noen som ennå tviler på at Diablo 3 er i utvikling? Problemet er jo at hjernen bak Diablo og Diablo 2 (Bill Roper) ikke jobber der lengre, så vi snakker om en Diablo laget av helt andre folk. Noen av de gamle er nok tilbake, men likevel. Vi får se. StarCraft 2 lover jo svært bra.

Endret av thecrow77
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke PGR5 likevel? Skuffa nå. Skjønt racing er jo racing, så hvor forskjellig blir det egentlig? Jeg tipper vi får en "spirituell oppfølger" som BioShock og Hellgate: London indirekte var oppfølgere til System Shock 2 og Diablo 2. I bunn og grunn er de System Shock 3 og Diablo 3, men med et annet navn og annen setting.

 

Skal vi nevne andre spill vi gleder oss til kan dere jo sjekke denne siden til Xbox Live Nation Community:

 

http://www.xboxlivenation.com/community/bl...blogtype=recent

 

Masse interessant der. ;)

Lenke til kommentar
Hvis COD 5 blir noe future piss, blir det bråk :p Håper det kommer noe av det samme som modern warfare bare med snøbaner eller no skikkelig tropisk :D

Og mange sniperbaner :D

 

Sniperbanen på CoD 4 var elskverdig :D

 

Hvis det er Crossfire du tenker på, så ja. Jeg hater egentlig sniping. Kan ha noe med at jeg aldri har tatt meg tid til å bli "flink" til det. Men Crossfire liker jeg. Som regel blir det masse sniping, mens jeg har hendene fulle med å springe mellom husene å stabbe de ekle camperene i ryggen. ;)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

CoD5 er jo vist om lenge. Før CoD4 ble annonsert. Det er ikke Infinity Ward som utvikler spillet, det er de som utviklet CoD3. Nemlig Treyarch.

 

Edit: Som nevnt før i tråden. Så ikke dette.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Hvis det er Crossfire du tenker på, så ja. Jeg hater egentlig sniping. Kan ha noe med at jeg aldri har tatt meg tid til å bli "flink" til det. Men Crossfire liker jeg. Som regel blir det masse sniping, mens jeg har hendene fulle med å springe mellom husene å stabbe de ekle camperene i ryggen. ;)

Troooor han mener sniperoppdraget i singleplayeren. ;)

Lenke til kommentar
Hvis det er Crossfire du tenker på, så ja. Jeg hater egentlig sniping. Kan ha noe med at jeg aldri har tatt meg tid til å bli "flink" til det. Men Crossfire liker jeg. Som regel blir det masse sniping, mens jeg har hendene fulle med å springe mellom husene å stabbe de ekle camperene i ryggen. ;)

Troooor han mener sniperoppdraget i singleplayeren. ;)

 

Ja, skulle kanskje persisert det :p My bad!

Lenke til kommentar
Hvis det er Crossfire du tenker på, så ja. Jeg hater egentlig sniping. Kan ha noe med at jeg aldri har tatt meg tid til å bli "flink" til det. Men Crossfire liker jeg. Som regel blir det masse sniping, mens jeg har hendene fulle med å springe mellom husene å stabbe de ekle camperene i ryggen. ;)

Troooor han mener sniperoppdraget i singleplayeren. ;)

 

Ja, skulle kanskje persisert det :p My bad!

 

Heh.. Vel. Ble kanskje litt for overivrig der. ;)

 

Sniperdelen i singleplayeren var kul den, selv om jeg ikke kan si jeg elsket siste parten hvor du måtte holde ut ved pariserhjulet til chopperet kom.

Lenke til kommentar

Når man først nevner sniping håper jeg dere unnskylder meg når jeg begynner å mimre litt. ;) Husker ennå da jeg spilte Metal Gear Solid på PS1 for en del år siden. Karakterene var helt geniale, og selve historien var utrolig genial. Men tilbake til saken.

 

En av fiendene kaltes kort og godt SniperWolf, så man visste liksom hva hennes spesialitet var. Dette resulterte selvsagt i en ganske intens og heftig kamp mellom to snipere. Det var et av de beste øyeblikkene jeg husker fra hele PS1 generasjonen. I tillegg stakk hun av når jeg endelig fikk inn nok treff, bare for å dukke opp en stund senere for å ta hevn. Jeg vet hun var en fiende og det der, men den scenen når hun ligger og dør etter kampen var nesten for mye. Jeg klarte liksom ikke å glede meg over å ha drept henne, men ønsket hun skulle overleve. MGS var et mesterverk. Synd det gikk til helvete etter det med makkverkene MGS2 og 3. Aner ikke hvordan MGS4 blir, men jeg er svært uinteressert. Alle maser jo om å få Snake tilbake, men hvor er SniperWolf, Psychomantis, han fyren med tanksen og de der? Revolver Ocelot var jo med en stund i MGS3, men mest i navnet. Og den usynlige ninjaen var jo konge. Jeg savner MGS... :cry:

 

Beklager, tilbake til saken nå. PGR5 bekrefta eller ikke? Tja, det kommer ann på hvordan vi ser det. Halo kommer jo til å fortsette som Halo 4 eller en spin-off, da de tjener altfor mange penger på å lage enda noen spill. Selv om Halo Wars skulle bli drittdårlig (og jeg har sett en gameplayer som tyder på det motsatte) kan de jo bare unnskylde seg med at "RTS på konsoll? Hva hadde du forventet?" :D og fortsette med en ny FPS. Kanskje til og med en ny trilogi, for alt vi vet? Og hva skjedde liksom med den der Peter Jackson's Halo-prosjektet? Er det dødt, eller har han fortsatt tenkt å voldta klassikere? Var ikke King Kong og Ringenes Herre ille nok? For øvrig likte jeg ikke engang Halo serien, men jeg boikotter PJ. Braindead og Bad Taste var geniale, men etter den tid... *sukk*

Endret av thecrow77
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...