Gå til innhold

Opertiv system på bærbar

compgirl

Anbefalte innlegg

Jeg har akkurat kjøpt meg ny bærbar, en maskin fra Hp. Det fulgte selvsagt ikke med operativ system cd/dvd med, en skal visst lage dette selv. Det jeg lurte på, var om jeg kunne kjøpe en OEM versjon av operativ systemet, og vil det fungere like godt på maskinen som den som er installert da jeg kjøpte den? Tenkte sånn i tillfelle jeg fikk problemer og ble nødt for å legge inn alt på nytt.

Det står at man bør lage en operativ system cd før man legger inn noe annet, men ettersom jeg hadde litt hastverk og var nødt for å ta i bruk maskinen med en gang, har jeg ikke fått ordnet dette. Kan dette gjøres selv om jeg har brukt den i noen mnd?

Håper på svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Viss du kjøper Vista eller XP så følger det ikke med alle driverne til PC-en din, da må du laste dem ned selv. Det er igrunn ikke noe problem :)

Du får heller ikke med noe ekstra programvare som kanskje følgte med PC-en når du kjøpte den. Og ja, det skal være mulig og lage denne CD-en med backup av operativsystemet ditt nå også selv om det har gått et par måneder.

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...