aklla Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Jeg har 2 hull på ca 1cm i diamenter i bass-kassen min, har dette noe å si på lyden? jeg har merket at det kommer veldig mye luft gjennom dette hullet når jeg spiller litt høyt... Lenke til kommentar
Legatia Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Jeg har 2 hull på ca 1cm i diamenter i bass-kassen min, har dette noe å si på lyden?jeg har merket at det kommer veldig mye luft gjennom dette hullet når jeg spiller litt høyt... Jeg ser for meg blåse/plystre lyder når du drar litt på.. så men ja, tett dem du;) Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) -slettet- Endret 3. desember 2007 av Bytex Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Ja, det blir bedre lyd om kassen er helt tett. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 3. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2007 Jeg har 2 hull på ca 1cm i diamenter i bass-kassen min, har dette noe å si på lyden?jeg har merket at det kommer veldig mye luft gjennom dette hullet når jeg spiller litt høyt... Jeg ser for meg blåse/plystre lyder når du drar litt på.. så men ja, tett dem du;) ingen slike u-lyder nei men jeg skal få tettet dem... Lenke til kommentar
Hifonic Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Er jo ikke lenge lukket kasse da De små hullene fungerer faktisk som bassrefleksrør som er altfor små. Så tett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå