Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

[Løst]Hvilken subwoofer/basspakke til 4-5000,- anbefales?

krfuro

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ingen av dem er bra. Jeg ville heller snakket med www.engenaudio.com, www.installbay.no, www.morel.no

For det andre, hold deg unna kondensatorer. De er ikke verdt det, blinker lysene tenk på bateriet i stede.

Jeg er ikke interesert i å høre hvordan andre sider jeg heller burde sjikke på. jeg vill vite hvordan ut av disse to dere anbefaler. ingen andre.

Lenke til kommentar
Ingen av dem er bra. Jeg ville heller snakket med www.engenaudio.com, www.installbay.no, www.morel.no

For det andre, hold deg unna kondensatorer. De er ikke verdt det, blinker lysene tenk på bateriet i stede.

Jeg er ikke interesert i å høre hvordan andre sider jeg heller burde sjikke på. jeg vill vite hvordan ut av disse to dere anbefaler. ingen andre.

Defus sa det; Ingne av dem er bra.

Lenke til kommentar

Defus sa det; Ingne av dem er bra.

mn hvordan er minst dårlig da??

Lenke til kommentar

etter å ha lest den der vil jeg ikke kjøpe noe til bilen derifra.

Poenget mitt er at du får kjøpt bedre ting andre plasser.

Men skal du PÅ DØD Å LIV handle derifra, hold deg unna den med kondensator! Kondensator er det absolutt siste du skal tenke på å kjøpe til et anlegg.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
Er vel ingen vits i spørre her, når du har bestemt deg på forhånd??? det der er møkk, og du får BEDRE og BILLIGER andre steder.... så spør igjen når du har ombestemt deg....

Jeg har ikke bestemt meg, mn jeg sporte fktisk om hva som var best utav di to...

selfølgeli finnes d bere å billigere andre steder mn når d spørres om noe kan dere heller svare på spørsmålet eller la vær å si ting som " ingan av dem" og sånt...! :mad:

Lenke til kommentar

Kondensator er det absolut siste du skal tenke på i et anlegg.

Spiller, frontsett, ledninger, forsterkere, subber, batteri og når du har et anlegg som du er fornøyd med da først bør du tenke på et batteri til i bilen i stede for en kondensator.

Lenke til kommentar

Jeg ville tatt baskasse6, altså den røde. Rimelige elementer kan yte greit i denne typen kasser. Jeg tror denne gir deg mest lyd for pengene. At den kommer med kondensator er ikke svakhet som noe her mener.

Ingen her har erfaring med dette settet virker det som, så hvorfor ikke! Når du kjøper dette så ta bilder og publiser på her ilag med din erfaring. Det gjør forumet bedre og andre personer i din situasjon klokere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...