krfuro Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) Heij. Jeg har sett på 2 bass pakker på bsbildeler.no å jeg lurte på om hvordan som eg den beste utab disse to: http://bsbildeler.no/butikk/visvare.aspx?v...gorier/48/11428 http://bsbildeler.no/butikk/visvare.aspx?v...gorier/48/11428 Endret 4. desember 2007 av Skagen Lenke til kommentar
Defus Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Ingen av dem er bra. Jeg ville heller snakket med www.engenaudio.com, www.installbay.no, www.morel.no For det andre, hold deg unna kondensatorer. De er ikke verdt det, blinker lysene tenk på bateriet i stede. Lenke til kommentar
krfuro Skrevet 4. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2007 Ingen av dem er bra. Jeg ville heller snakket med www.engenaudio.com, www.installbay.no, www.morel.no For det andre, hold deg unna kondensatorer. De er ikke verdt det, blinker lysene tenk på bateriet i stede. Jeg er ikke interesert i å høre hvordan andre sider jeg heller burde sjikke på. jeg vill vite hvordan ut av disse to dere anbefaler. ingen andre. Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Ingen av dem er bra. Jeg ville heller snakket med www.engenaudio.com, www.installbay.no, www.morel.no For det andre, hold deg unna kondensatorer. De er ikke verdt det, blinker lysene tenk på bateriet i stede. Jeg er ikke interesert i å høre hvordan andre sider jeg heller burde sjikke på. jeg vill vite hvordan ut av disse to dere anbefaler. ingen andre. Defus sa det; Ingne av dem er bra. Lenke til kommentar
krfuro Skrevet 4. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2007 Ingen av dem er bra. Jeg ville heller snakket med www.engenaudio.com, www.installbay.no, www.morel.no For det andre, hold deg unna kondensatorer. De er ikke verdt det, blinker lysene tenk på bateriet i stede. Jeg er ikke interesert i å høre hvordan andre sider jeg heller burde sjikke på. jeg vill vite hvordan ut av disse to dere anbefaler. ingen andre. Defus sa det; Ingne av dem er bra. mn hvordan er minst dårlig da?? Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 begge er like rævva, om du skal ha nå møkk uansett så kjøp den billigste, dumt om du spør meg, men det er nu så. Lenke til kommentar
phax Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Har dessverre ikke erfaring med produktene du linker til så kan ikke gi deg noen OnTopic tips, men vil sterkt anbelfale deg å lese litt i denne tråden før du bestiller noe derfra, Link. Lenke til kommentar
Defus Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 etter å ha lest den der vil jeg ikke kjøpe noe til bilen derifra. Poenget mitt er at du får kjøpt bedre ting andre plasser. Men skal du PÅ DØD Å LIV handle derifra, hold deg unna den med kondensator! Kondensator er det absolutt siste du skal tenke på å kjøpe til et anlegg. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Er vel ingen vits i spørre her, når du har bestemt deg på forhånd??? det der er møkk, og du får BEDRE og BILLIGER andre steder.... så spør igjen når du har ombestemt deg.... Lenke til kommentar
krfuro Skrevet 23. april 2008 Forfatter Del Skrevet 23. april 2008 Er vel ingen vits i spørre her, når du har bestemt deg på forhånd??? det der er møkk, og du får BEDRE og BILLIGER andre steder.... så spør igjen når du har ombestemt deg.... Jeg har ikke bestemt meg, mn jeg sporte fktisk om hva som var best utav di to... selfølgeli finnes d bere å billigere andre steder mn når d spørres om noe kan dere heller svare på spørsmålet eller la vær å si ting som " ingan av dem" og sånt...! Lenke til kommentar
Defus Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Jeg sa den uten kondensator.. Lenke til kommentar
krfuro Skrevet 23. april 2008 Forfatter Del Skrevet 23. april 2008 Jeg sa den uten kondensator.. Hva som er galt med kondensator? hva gjør det gårligere med den eller va d no er? Lenke til kommentar
Defus Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Kondensator er det absolut siste du skal tenke på i et anlegg. Spiller, frontsett, ledninger, forsterkere, subber, batteri og når du har et anlegg som du er fornøyd med da først bør du tenke på et batteri til i bilen i stede for en kondensator. Lenke til kommentar
flemmz Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Jeg ville tatt baskasse6, altså den røde. Rimelige elementer kan yte greit i denne typen kasser. Jeg tror denne gir deg mest lyd for pengene. At den kommer med kondensator er ikke svakhet som noe her mener. Ingen her har erfaring med dette settet virker det som, så hvorfor ikke! Når du kjøper dette så ta bilder og publiser på her ilag med din erfaring. Det gjør forumet bedre og andre personer i din situasjon klokere. Lenke til kommentar
Defus Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Hva vil en kondensator gjøre på dette anlegget? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå