B-QL Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 6 er bare på g15 v2, det er 18 på mitt gammle G15 v1. Med 3 shift moduser som gir 54 mackroer.. har ikke brukt en eneste enda Lenke til kommentar
TDZGamer Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Det eneste irriterende med tastaturet er at man ikke har [mindre enn] og [større enn] krokodille munn symbolene, da venstre shift knapp er drit stor på engelske tastatur og har "spist opp" funksjonsknappen til venstre for z. Irriterende er også at enter tasten er bare 1 kolonne høy, og at ' * tasten er ovenfor enter knappen, i steden for at enter er 2 kolonner høy og ' * tasten er i armkroken på enter. Det er akkurat disse tingene som plager meg også. Når det gjelder <> tegnene har jeg en macro på G18 tasten som skriver ut begge to og setter cursor i midten Lenke til kommentar
tensei Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) Er det noen som vet når tastaturet kommer i butikkene ? Datoene varierer så utrolig, trodde den kom til å komme rundt den 10.jan (+/-), men nå ser jeg at f.eks pcutstyr har nå utsatt den til 19.feb. Datoene ifølge diverse nettbutikker funnet via hardware.no sin prisguide varierer ifra 6.jan til 21.mars. Netshop.no - 09-01-2008 NetshopOslo.no - 06-01-2008 Komplett.no - 2008-02-19 PCUtstyr.no - 19.02.2008 PS.no - 25.01.2008 MPX.no - 21-03-2008 Jeg begynner å bli så gira på å handle tastatur nå, at jeg vurderer å gå til innkjøp av den svenske versjonen. Noen som har vært i kontakt med noen av nettbutikkene/logitech og vet noen håndfaste datoer? Er så spredt at man blir veldig forvirra. -tjallis Endret 3. januar 2008 av tjallis Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Det er vel bare ubekreftede datoer de har. Forskjellige butikker oppererer med forskjellige datoer. Noen setter X antall uker frem i tid, for så å forskyve tiden etterhvert som ukene går..mens andre setter langt frem med en gang? Lenke til kommentar
tensei Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Spiller forsåvidt ingen trille lenger, bestilte med svensk layout, tjohooo Lenke til kommentar
felixn Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 På den norske g15 v2. er der usb utgang på tastaturet? har hørt at det er det på g15 v1, den engelske. og, går det ann å programmere andre ting enn spillting på disse 6 hurtigtastene? Lenke til kommentar
Sokkedyret Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 http://www.logitech.com/index.cfm/keyboard...98&cl=no,no Ser logitech.no har fått inn G15 nå, men er det med norsk layout? Står ingenting om det og jeg finner ingen mail-addresse så jeg kan spørre de heller. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 er ikke noen norske valg her i alle fall: https://shop.logitech.com/basket?shop=consu...3498-920-000367 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå