LockBreaker Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Hei. Jeg lurer på når Logitach G15 v.2 kommer med norsk layout på tastaturet? Her er forresten en link: https://prisguiden.no/product.php?productId=82626 Mvh LockBreaker Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Kommer det med norsk layout skal jeg ha det. Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 3. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) Jeg også Skjønner ikke hvorfor Logitech ikke har laget det med norsk layout uansett, de burde jo ha skjønt at det kom til å bli populært. Endret 3. desember 2007 av LockBreaker Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 4. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) Det er stor sannsynlighet for at det kommer en ny versjon av Logitech G15 v.2 med norsk tastatur rundt juletider. Pent tastatur. Jeg skal ha det. Endret 4. desember 2007 av LockBreaker Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Hvordan vet du det? Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 4. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) En nettbutikk som sa det. Det er ikke bekreftet fra Logitech enda da. Endret 4. desember 2007 av LockBreaker Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Vi får håpe det kommer og ikke bare er rykter. Har utrulig lyst på det. Lenke til kommentar
TDZGamer Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Bruker G11 med engelsk layout. Irriterende at returtasten er liten, men ellers er det jo bare å ikke se for mye på tastene Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 4. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2007 Vi får håpe det kommer og ikke bare er rykter. Har utrulig lyst på det. Håper det jeg også. Liker dette bedre enn G15 v.1 da det har litt "snillere" linjer og finere fasonger. I tillegg er det fint med oransjt lys. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Får man ikke disse tastaturene i dansk eller svensk layout, da? Den er vel lik den norske, ettersom jeg husker. Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 5. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2007 Man får første versjonen av G15 med dansk/svensk tastatursett. Denne versjonen finnes kun i Engelsk, foreløpig vel og merke. Men det er stor sjanse for at norsk layout til jul, men det er ikke bekreftet sb Logitech. Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 En nettbutikk som sa det. Det er ikke bekreftet fra Logitech enda da. Akkurat det sa vel mange nettbutikker om den første versjonen også. Pantera Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 10. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2007 Da ser det ut til at det har kommet med norsk tastatursett hos Netshop.no. http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=95780 Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Da blir det G15 v2 på meg etter nyåret har begynt. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Det er uansett bare å kjøpe det med dansk layout, eneste forskjellen på norsk og dansk layout er at æ og ø har byttet plass, eller så var det æ og å, husker ikke helt. Men det skal hvert fall være den eneste forskjellen, da kan du lett på egenhånd bare bytte om på de to tastene, og vips du har et med norsk layout! Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 14. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2007 Hvorfor kjøpe dansk layout når du har norsk? Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Da ser det ut til at det har kommet med norsk tastatursett hos Netshop.no. http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=95780 Ser bra ut, mitt gammle g15 v1 begynner og bli utslitt.. Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Kjempebra, kansje det blir utbytte av mitt Logitech Ultra-Flat nå som dette kommer. ~ Mortis360 Lenke til kommentar
TDZGamer Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Da ser det ut til at det har kommet med norsk tastatursett hos Netshop.no. http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=95780 Ser bra ut, mitt gammle g15 v1 begynner og bli utslitt.. Jeg er litt skeptisk. Handler av og til på Netshop og er stortsett fornøyd med butikken, men Netshop slurver med informasjon om produktene sine. Det som er avbildet er versjon 2 i engelsk layout. Vil gjerne ha bekreftet at de selger med ekte norsk layout. Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 16. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2007 Dersom ikke annet er oppgitt er det titteln på produktet som gjelder, ikke bildet eller teksten da dette kan være feilinformasjon. Det tastaturet som er på Netshop.no er Norsk layout. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå