QBab Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) Hei har satt opp en guildside nå og installert Joomla's forumdings "Fireboard." Problemet er at jeg ikke finner URL'en til forumet. Virker som det er riktig installert for jeg kan gå på administrator>components>fireboard Edit: Kan dette stemme? http://thedarklingsguild.com/index2.php?option=com_fireboard Endret 3. desember 2007 av QBab Lenke til kommentar
QBab Skrevet 3. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2007 Tror dennee er feilpostet? Hvis ja, kan en mod flytte den? Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Ja, det ser riktig ut Bare at man må være registrert og logget inn for å faktisk se forumet Lenke til kommentar
QBab Skrevet 3. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2007 Hvordan fikser jeg det da? kommer meg ikke inn selv om jeg er pålogget som admin? Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Åå, da blir det en annen sak Det vet jeg ikke Nå vet ikke jeg hvor du lasta det ned, men prøv å les/søk litt her: http://www.bestofjoomla.com/content/blogsection/3/9/ Lenke til kommentar
QBab Skrevet 5. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2007 Blir virkelig ikke klok på dette greiene eg. Hva om jeg bare driter i hele fireboard og velger noe annet? Noen som har noen ideer, hvordan skal jeg gå frem? Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Kjører Joomla i legacy mode? Forsåvidt, har ikke Joomla en forum-modul installert per default? Lenke til kommentar
QBab Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2007 Hva er legacy mode? Hmm, jeg har ikke sett noe forum modul =/ Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Hva det innebærer for Joomla vet jeg ikke, men jeg ser at Fireboard krever det. Sjekk i 'server'-fanen i global configuration'. Lenke til kommentar
QBab Skrevet 10. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2007 (endret) Hah! Jeg klarte det selv. Burn >.< Edit: Vanskelig og forklare hvordan det gikk til, viss noen abselutt må vite det, send meg en PM Endret 10. desember 2007 av QBab Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Kan du ikke bare skrive det å legge det ut da? Da slipper du å skrive det flere ganger, da får heller alle vite det og du slipper å skrive det flere ganger vil jeg tro Lenke til kommentar
QBab Skrevet 10. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2007 Jeg måtte skifte template, trengte en login form som var forsvunnet. Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Ok... Det var vel ikke så vanskelig å forklare hehe Lenke til kommentar
QBab Skrevet 10. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2007 (endret) Nei, det var ikke det. ^^ Bare litt kulere å få det til å hørest vanskelig ut. Endret 10. desember 2007 av QBab Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå