bruno99 Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Jeg er 17 og gleder meg til å ake Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) De er jo de som er for "kule" til å ake, men de er dumme. Aking er gøy, og da er det lov Endret 5. desember 2007 av Bakke Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 For en stund siden så jeg en film av en gjeng med norsk ungdom i alderen 18-20 som akte på rattkjelker de hadde fiksa opp med mopedstyrer, lys og hva det skulle være. Inspirasjonen hadde de hentet fra USA! Så man blir aldri for gammel til å ake. Prøvde å finne igjen filmen, men når man trenger noe finner man det såklart ikke igjen... Skulle gjerne aka snart selv, kanskje det blir mulighet nå som snøen har kommet. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Aking er elsk, og jeg er 20 Bare at bakkene må være en god del lengre og brattere enn før. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Bare at bakkene må være en god del lengre og brattere enn før. Klart det. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Du er da ikke gammel i det hele tatt. Hvertfall ikke for gammel til å ake Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 En kompis som sitter ved siden av meg nå (som også er 20), mener at aking aldri går ut på dato! Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Bølleløp ned en trang bakke hvor sparking, dytting og all form for blind vold er lov, og du har det gøy i ubegrenset tid. Som sagt, man blir aldri for gammel for aking, men man må krydre litt for å få det til å bli skikkelig gøy. Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Aking, som mario kart, er bare gøy i fylla.. Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Man blir aldri for gammel til å ake. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Man blir aldri for gammel for aktiviteter man har knallgode minner fra. Det er ikke barnslig å ha det gøy, og om din oppfatning av gøy er aking eller drikke konjakk med kompiser, so be it. Unntaket er selvfølgelig laiv, det er bare rart. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Man blir aldri for gammel for aktiviteter man har knallgode minner fra. Det er ikke barnslig å ha det gøy, og om din oppfatning av gøy er aking eller drikke konjakk med kompiser, so be it. Unntaket er selvfølgelig laiv, det er bare rart. Laiv? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) Laiv? Når man løper rundt i skauen og vifter med pinner fordi at man vil gjenskape den sanne essens av å være i Ringenes Herre. Et eksempel, laiv er stort sett veldig innlevd rollespill. Endret 5. desember 2007 av Stonemeister Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Hvorfor skulle du være for gammel til å ake? Tar meg gjerne en aketur om jeg har muligheten jeg. En blir aldri for gammel til å ha det gøy. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Laiv? Når man løper rundt i skauen og vifter med pinner fordi at man vil gjenskape den sanne essens av å være i Ringenes Herre. Et eksempel, laiv er stort sett veldig innlevd rollespill. Ok, jeg veit hva det er. Visste bare ikke hva det het Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå