ekwathne Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Fikk lyst på snø jeg når jeg leser denne tråden. Sist jeg akte endte det med at kameraten brakk armen da, menmen hører med det. Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 aking er tøft. her på kongserg så er det mange oppe i åra (rundt 30) som drar med seg rattkjelken opp i slalombakken og kjører ned på natta etter at anlegget er stengt. dette er selvfølgelig livsfarlig, det at folk ofte nyter uante mengder med alkohol før kjøreturen gjør ting ofte enda værre. Men det er selvfølgelig utrolig morro med aking:) Lenke til kommentar
ArsEna Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Du blir aldri for gammel! Aking er suverent! Spesielt kappløp hvor alt er tillat! Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 ALDRI! Prøv å dytte noen av akebrettet når du aker. Det er gøy å se folk rulle ned bakken, hehe eller og hoppe bakpå.. eller og ta håndra på deres ratt og svinge motsatt vei Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Du blir aldri for gammel til aking Jeg er 20 og synes fremdeles aking er kjempegøy Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Det vi her hjemme bruker å gjøre er å ta med stigma rattkjelkene våre opp på et fjell der d går en litt avsidesliggende vei , som bare blir måka men aldri salta, denne veien er da is belakt , noe som gjør d vanskelig å svinge , men pytt pytt. d skal nevnest at denne veien er mindre trafikert , men d har vært et par nestenulykker . Men d det stort sett går ut på er at d er 2 personer per ratt kjelke , og den som sitter bakerst skal prøve å komme seg over på motstanderen sin kjelke å kaste dem av for å kapra kjelken . det er morro d ! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 jeg er 26 og synes det fortsatt er gøy. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) Jeg er 15, elsker å ake For et par år sida så prøvde jeg og noen kamerater to på en snowracer, mens sjåføren hadde bind for øya edit: leif Endret 3. desember 2007 av Metalheart Lenke til kommentar
Jakos-k Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Er 14, elsker og ta meg en tur på Snowraceren i blandt:D Var og akte med et par kamerater for et par år siden, en kamerat av meg for uti sjøen Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Arne Næss aker og han er 95. ........Men får du deg, som han, en tøygris som du kaller Timotei, bør du bakke litt. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Ekstremaking i høy hastighet er 16+ Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Alle sammen sier jo det samme, men jeg er nødt til å slenge meg på. Aking blir man aldri for gammel til. Det er ufattelig gøy, rett og slett. Man kan jo gå på snørra og få seg en trøkk, men det er noe av leken! Lenke til kommentar
foorex Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) Hvorfor spør du om du er for gammel til å ake? Noe jeg føler noen ganger er at folk trur jeg er skikkelig barnslig. Er det noen som tenker det samme? Men driter i de folkene, bare jeg har det gøy, og ingen andre blir skadet () så er det bare å kjøre på Endret 3. desember 2007 av FooReXZ Lenke til kommentar
Peprepupp Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Etter min mening er du for gammel. Ikke ak, jeg tror ikke så mange jenter vil ha deg lenger da. Når du er 15 skal du lese avisen og bry deg om polititikk og helst bli kjørt hvor enn du skal og aldri le. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 25 og ikke bare aker jeg fremdeles, jeg lager kjelkene sjøl også! Oppskrifta er enkel: 1 stk. stol 2 stk. ski 4 stk. skruer Kjør på! Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Man kan ALDRI bli for gammel for å ake! Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Så lenge du aker med noen jevnaldrende er alt lov. Kan se litt rart ut hvis du er i midten blandt 10-åringer og det er en liten fare for at du kan havne oppå noen. Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 er selv 16, og aking er råkult! (om du er med venner!) Prøv å ake ned en fjellside! Lenke til kommentar
Olum Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Aking med dytting, sparking og slåing er noe av det morsomste som finnes. Jeg er 15 og gleder meg til det er nok snø i Korketrekkeren til å ake der. Lenke til kommentar
pekka1991 Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 blir vel aldri for gammelt til noe sånt, tante og onkel holder vist det slektstreffet hver vinter med masser av voksne som aker og har det morro, synd det er for voksne så jeg ikke får være med... har vel selv hatt mye morro med en gammel rattkjelke med meier jeg fant på loftet hos besteforeldre, det går jo så det suser, bare dumt at de skulle begynne og gruse den gudsforlatte veien jeg akte på -_- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå