Gjest medlem-77217 Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Er 14, snart 15, og lurer på om dere synes jeg er for gammel til å ake? Det er en veldig vodelig form for aking, men still... Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Man blir aldri for gammel for voldelig aking. Gjorde det ifjor jeg. Var da 18, var to 19åringer også med. Endte med at han ene blei sparka i autovernet i bånn av bakken Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Nix! du er ikke for gammel til å ake i d heletatt ! jeg akte i fjord å kommer til å ake i år ! (er 16) Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Pff, for et spørsmål. Er selv 18, og det er ikke så rent sjeldent at jeg finner på å ta meg en tur opp i bakken med Snowraceren. Er bare skøy. Lenke til kommentar
Blippblopp Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Du er slett ikke for gammel! Jeg er 36 og tar etpar aketurer sammen med kompiser hvert år. Og nei, det er ikke barn tilstede. Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 man blir aldri for gammel til å gjøre noe man liker, så lenge man har helse til det Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Enkelte ting blir man ikke for gamle til, en av de er aking! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 aking er jo moro uansett hvor gammal man er! Lenke til kommentar
wo0ly Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Nei. Får du ikke nok aking om vintern, kan du ake om sommeren og. Finn en rattkjelke, fest isopor eller tilsvarende under setet så den flyter, fest ei line til rattet, og sleng deg bak en båt. Der har du en super erstatning for tube eller wakeboard. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Aking er jo fart, og fart er moro Lenke til kommentar
Aces Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Man blir som sagt ALDRI for gammel til å ake, men når man er 14-15 år er man veldig opptatt av å ikke være barnslig, men bare slapp av. Når voksne folk aker som bare det er det ikke noe i veien for at du også kan ake:) Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 10 innlegg med samme svar sier det jeg trodde Takker for svar Lenke til kommentar
Mats Danielsen Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) Aking er konge, utenom når du renner ut på gaten og treffer litt av hvert Edit: Innlegg 400 Endret 3. desember 2007 av Mats Danielsen Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Jeg synes det er dritgøy å ake, er 15 år Lenke til kommentar
Mats Danielsen Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Overrasker meg at en som spiller WoW har mulighet til og ake, jeg må bare gratulere! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Dumt spørsmål, man blir aldri for gammel til å ake.... Lenke til kommentar
aklla Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 sist jeg akte var når jeg var 21 år, sammen med de fleste i troppen min(i militæret) Man er ALDRI for gammel til å ake, Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Overrasker meg at en som spiller WoW har mulighet til og ake, jeg må bare gratulere! ?? Lenke til kommentar
Mats Danielsen Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 - "Spiller CSS av og til, og litt WoW." Mitt inntrykk av folk som spiller WoW er at den eneste gangen på døgnet dem gjør noe annet enn PC er når det er tid for lalling. Derfor overasket det meg at en person ikke er slikt - positivt! Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 ALDRI! Prøv å dytte noen av akebrettet når du aker. Det er gøy å se folk rulle ned bakken, hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå