k-orm Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 De fleste P2P programmer lagrer data i *.dat filer mens man holder på å laste ned en fil. Når hele filen er lastet ned blir den "omgjordt" til *.exe. Problemet er at en fil jeg lastet ned ikke ble det ?! :? jeg brukte iMesh light, som jeg fjernet all spyware/adware med spybot. Finnes det noen programmer som kan ordne dette? Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Hvis hele filen er nede, så er det vel bare å endre filendingen til .exe? Om det ikke funker er den vel ikke lastet ned komplett. Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 6. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2003 Det sto "completed" bak filen, men hvis jeg gjør den om til exe åpnes det bare et "dos"-vindu som lukkes etter noen sek. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Kan jo hende det er en zip fil eller en annen komprimert fil, prøv å gi den navnet .exe å åpn den i winrar eller noe Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 7. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2003 Jeg gjorde filen om til *.iso og åpnet den med daemon tools, da virket det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå