Halfman Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 jeg har tenkt til og starte med Airsoft/Softgun. jeg vet ikke helt hvor jeg skal kjøpe dette hen. har sett på noen nettbutikker som: www.nonstopp.no og www.sandefjordpaintball.no disse selger dette i forselige priser og sikkert forselig kvalitet. ejg har selv bestemt meg for at når jeg først bruker noe penger på dette, så skal det være bra. så har sett på m4 i hel metall. men usikker på hvor mye penger jeg burde bruke på dette. og hvor jeg kjøper dette. noen som har forslag? morro og løpe rundt i en skog med en hel masse folk i 24 timer. 2 lag.. takk for alt av svar Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 først må du bli 18 Lenke til kommentar
Halfman Skrevet 4. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2007 først må du bli 18 jeg har lov til og bruke dette hvis jeg er med en som er over 18 år. og i mine øyne vil dette ikke bli noe problem. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 ja du har lov til å bruke det, ikke eie det Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Fortsett her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg