L4r5 Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Eier du ikke selvkontroll eller Olum? Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Elkjøp har kalender til 10,-, med full 30-dagers returrett. Hvis kalenderen går tom for sjokolade innen 30 dager kan du returnere den og få pengene tilbake Altså hvis jeg kjøper en, styrter den i meg. kan jeg gå inn å få en ny? Noe så patetisk! Lenke til kommentar
Olum Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Eier du ikke selvkontroll eller Olum? Nei, Den veier bare 50g. da. Men uansett veit jeg at jeg egentlig skal spise en hver dag. Klarte bare ikke holde meg, når den gode melkesjokoladen lå og ventet på meg nede i skolesekken. Lenke til kommentar
Shaeldor Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Har en sånn Haribo julekalender, med diverse små saker i Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Moder'n kjøpte Pondus-kalender til meg. Sjokoladen var ikke så utrolig god, men det funker. Faen. Jeg har glømt å åpne i dag! *løpe ned* Lenke til kommentar
Sorbon Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Har hatt flakskalender i noen år nå Vant farsken meg 1000 kr et år Lenke til kommentar
foorex Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Meg og lillebroren min har en kalender der vi får hvert sitt griseflaks hver dag fram til den 23. desember, også er det en overaskelse hva vi får den 24 Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 En med en jævlig dårlig sjokolade ihvertfall. Windel med ett tre og noe bamser på. Eneste funksjonable de hadde på møkkabunnpris 1. desember. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) Pakkekalender, og kjenner jeg mamma rett ligger det noe awesome i 24. Endret 5. desember 2007 av Stonemeister Lenke til kommentar
bjartiz Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) Hjemmelaget kalender eier Endret 6. desember 2007 av TheX Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Jeg fikk ingen julekalender i år... I r sad... Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Pakkekalender, og kjenner jeg mamma rett ligger det noe awesome i 24.Er vi søsken? <3 Mamma. Lenke til kommentar
DHM Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Pakkekalender, og kjenner jeg mamma rett ligger det noe awesome i 24.Er vi søsken? <3 Mamma. Same thing ! Har sjokoladekalender i tillegg da ^^ - Og selvfølgelig Akam / Amobil / Gamer / HW sine kalendere ;o Lenke til kommentar
Jon4s Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Ble Pondus-kalender på meg i år. Lenke til kommentar
GeO Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Jeg har en posekalender som var med i Donald-bladet for mange herrens år siden (vel, vi snakker ikke noen mannsalder kanskje, men begynner å bli noen år). 24 poser vekselvis av gull- og sølvfolie (eller, for pedantene der ute: plastfolie som ser ut som vekselvis gull og sølv), alle dekorert med fantastiske tegninger av Don Rosa. Elsker denne kalenderen høyere enn mange andre juletradisjoner. Pleier å få mamma til å fylle den med smågodt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå