Wondershot Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Hvilken julekalender har du? Jeg fikk Kinderkalender til 160 kr av mamma. :!: Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Veninne av meg laget 24 små esker med godteri å slikt oppi til meg ^^ Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 har ingen jeg så får klare meg med disse kjeferlige kalenderene som ligger spredt utover nettet. selv om jeg ikke kommer til og vinne Lenke til kommentar
Wondershot Skrevet 3. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2007 har ingen jeg så får klare meg med disse kjeferlige kalenderene som ligger spredt utover nettet. selv om jeg ikke kommer til og vinne Du får kjøpe deg en til 8 kr på Europris! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Jeg har pondus-kalenderen! Fikk den av en venninne. Og den som påstår at man vokser fra sjokoladekalendere kan ta seg en bolle! ! ! Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 har ingen jeg så får klare meg med disse kjeferlige kalenderene som ligger spredt utover nettet. selv om jeg ikke kommer til og vinne Samme her. Men husker bare på norstat sin Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 mamma kjøpte en first-prive greie til meg Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Jeg har Flax julekalender har hatt det hvert år siden den først kom ut. Blir det ikke litt feil å ha denne tråden under "Mat og drikke" da mange julekalendere ikke inneholder noe spiselig ? Lenke til kommentar
nettii Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 har min sjølvlaga eg Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Jeg fikk Kinderkalender til 160 kr av mamma. :!: Samme her Men tingene inni smaker godt Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) Jeg har ikke og har nesten aldri hatt. For noen foreldre/venner jeg har . Endret 3. desember 2007 av oblivion_-__ Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Jeg har pondus-kalenderen! Fikk den av en venninne. Og den som påstår at man vokser fra sjokoladekalendere kan ta seg en bolle! ! ! *spiser en god rosinbolle* Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Madammen lager julekalender til meg, gjør hun hvert år. Det samme gjør hun for guttene, hun gjemmer en ny en hver morgen og ungene tror det er julenissen som har vært og gjemt den. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Har ikke kalender, klarer å holde orden på dagene uten Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Jeg har kjøpekalender, med sjokoladebiter i, og så fikk jeg en selvlaget med diverse innpakkede marsipanprodukter fra Nidar (som må ha kostet en formue). Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 ungene tror det er julenissen som har vært og gjemt den. Blir morsomt om ungene i framtiden finner fram til denne siden. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Har Kinder-kalendern, men har både prøvd Haribo og Smarties. Ingenting slår Kinder-kalendern synes nå jeg! Men det kommer jo litt ann på hva man liker av sjokolade/goddis. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Mamma var snill og laget en julekalender til meg i år. Hver dag har et politisk eller filosofisk sitat som jeg kan gruble over resten av dagen, pluss litt godteri. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Har bare julakalenderen til hw.no jeg Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 crappy sjokolade kalaneder. tanken er god da:) fikk den av mor. sendt i posten^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå