Don_Piano Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Problemer, ja? Snodige er de også .. : 1. - Jeg har ftp servere gående, og får den til å fungere på active (port) mode. Min server kjøres ikke på port 21, men noe annet. Får som sagt active mode til å fungere, men IKKE passive mode. 2. - Min maskin står og humper og går. Noen timer idle time, så har jeg ikke nett lengre. - Det vil si .. jeg kan ikke surfe, men alt annet er ok. Icq, irc, og ftp funker helt fint - bare ikke web. - Det holder ikke med å restarte routeren heller, jeg må faktisk reboote maskinen. Det som er snodig med problem nummer 2, er at det ser ut for at det bare er min maskin det skjer med. Det er fire maskiner på routeren (koblet via en switch,) og de har ikke dette problemet. Håper på hjelp - hvilke som helst ideer er velkommen. Før spørsmålet kommer, kan jeg svare med en gang - at jeg ikke har satt på noen IDLE timeout på routeren eller pc'en (fungerte helt fint før routeren.) Any help, tusen takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå