CosmoK Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) Foruten DivX støtten, så synes jeg at de nye media tab'ene er mer lettvinte å bruke, og gjør blades'ene lettere å navigere. Blir og enklere å finne gratis ting på Live Marketplace, m.t.p. at slike saker får sin egen "Free" tab. Går glatt å streame alt utenom DivX videoer fra XP maskinen min over nettverket til 360'en. Gleder meg til denne oppdateringen, siden My Video's mappa på PC-en er nokså liten for tiden... Endret 3. desember 2007 av CosmoK Lenke til kommentar
Kvalatad Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Håpe halo2 kommer ein gang da så kan eg spele gjennom halo 1 til 3 på rad; kunne behøvd å freshe opp historien fra start til slutt Lenke til kommentar
Snoft Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Klokka er 9.00, og fortsatt ingen update ute Vil ha update nå jeg! Lenke til kommentar
Sozeles Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Updaten slippes ca klokken 11 norsk tid. Regn med forsinkelser på dette før den kommer til din konsoll De har visstnok drastisk forbedret h264 støtten, og da ENDELIG lagt til støtte for divx med embedded mp3 og også for ac3 audio. Er svært fornøyd med denne Nå får vi bare håpe de lanserer en skikkelig harddisk til faenskapet i stedet for de 120gb diskene. En terrabyte disk hadde vært fint Lenke til kommentar
Handl3vogn Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Har updaten kommet enda? Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 http://www.majornelson.com/ Ingenting hos meg enda, kommer sikkert snart Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 *Update in Progress* Lenke til kommentar
Handl3vogn Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 nice gleder meg til jeg er ferdig på jobb så jeg kan teste Xvid/DivX støtten Lenke til kommentar
Wartorn Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Divx støtte funker veldig bra, måtte laste ned en ekstra update for å kunne se. Bladsene er MYE kjappere (brukte å "henge" seg i noen sekunder før hvis jeg trykte B fort etter å ha trykt på en venn f.eks). Generelt veldig fin opprensing av systemet, ikke så mye nytt flashy ellers Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Kan man koble til vanlig eksterne disker i xboxen? bare lurer.... Lenke til kommentar
PoWerFeeD Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 For oss som ennå ikke har testa dette. Hva skal til nå? Trenger man kun WMP11 med XP? Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Dårlig at man ikke lengre kan se hvilket land man er fra uten å måtte skifte til den andre fanen. Jeg vet det går fort, men det er uansett mer tungvint slik det er nå. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Ja, det kan du. og spille av musikk etc fra den? Lenke til kommentar
Pansergnom Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 d den ikke kan er å spille hd filer, mkv fissent Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Yess, gratis temaer og bildepakker til alle xbox spilla. Lenke til kommentar
PoWerFeeD Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Funker utrolig dårlig for meg. Den skal oppdatere auto"magisk"? Når jeg prøver å laste ned codec for å spille divx så låser den ser bare. Låser seg i mange andre situasjoner også nå, men bare når jeg er inne på "live/markedplace". Noen andre som har problemer? Den skal vel kunne spille ALT av divx/xvid nå? Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Ja, det kan du. og spille av musikk etc fra den? Ja, det kan du. Lenke til kommentar
Nuust Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Jeg logget inn, oppdaterte, og mistet profilkobling til Xbox Live. Foruten dette tilfellet har jeg faktisk kobling til Xbox Live, som jeg kan påstå utifra Troubleshoot Connection-test. Deretter prøvde jeg å fornye profilen min for Xbox Live (recover status), men jeg fikk følgende melding: Xbox Live is currently unavailable. Jaha? ... Er det noen andre som har fått dette problemet etter oppdateringen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg