Joachim_F Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Fra i morgen av kan du kjøpe og laste ned klassiske Xbox-spill for Xbox 360. I tillegg lanserer Microsoft flere andre nyheter. Les mer Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Kommer det ikke MPEG-4 støtte også? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Syns godt at "Misset du Fable?" kunne vært "Gikk du glipp av Fable?". Ser ut som om jeg må gå til innkjøp av større harddisk. Psychonauts på 360 kan man ikke gå glipp av. Lenke til kommentar
NightReaper Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) her er hele lista over updates: Link Endret 3. desember 2007 av NightReaper Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) LucarioX, det står følgende: "Oppdateringen vil også gi oss en rekke andre større og mindre forbedringer og ekstrafunksjoner." Hva er problemet? Endret 3. desember 2007 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Joda, men så er vel DivX noe vi har ventet veldig på, er det ikke? Jeg har hvertfall lest veldig mye om DivX på forumet her. Gjør ikke meg noe at det ikke står der. Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Ja, MPEG-4 støtten er det eneste jeg ser frem til i oppdateringen. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Bah, alt det der er bare oppskrytt. Lenke til kommentar
tormi Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Aaaah... Har gledet meg så sinsykt til DivX støtte. Nå er mediastuen min komplett! I feel so complete... Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 blir d divx støtte via nettverket? Eller kun via disk/dvd/cd? minnepenn? Lenke til kommentar
tormi Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 blir d divx støtte via nettverket?Eller kun via disk/dvd/cd? minnepenn? Å satan.. det har jeg ikke tenkt på, men det MÅ vel være via nettverk, som Media Center Extender og full pakke vel??? Ellers så blir det bråk her i heimen! Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Ikke via extender nei, kun via dashboard. Jævlig skuffendes. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Tror dere vi kan være veldig heldige å få denne oppdateringen ved midnatt, eller er det for mye å håpe på? Lenke til kommentar
PoWerFeeD Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Så nå kan man endelig bruke den til å se divx? Men ikke xvid? Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Ikke via extender nei, kun via dashboard. Jævlig skuffendes. nei, det går over nettverk, det går bare ikke over Mediacenter. Windows Media Player 11 vil fungere fint http://blogs.msdn.com/xboxteam/archive/200...ayback-faq.aspx Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Seriøst? Vil jeg kunne se filmer med Media Player 11? Går jo ikke idag det? Gjør det? Misforsto og trodde du måtte bruke Media Center jeg Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Ikke via extender nei, kun via dashboard. Jævlig skuffendes. nei, det går over nettverk, det går bare ikke over Mediacenter. Windows Media Player 11 vil fungere fint http://blogs.msdn.com/xboxteam/archive/200...ayback-faq.aspx Ja, jeg vet det, og det er fortsatt like skuffendes, jeg vil ha DivX igjennom MC, ikke igjennom WMP. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Niceness. Gleder meg til å ha Halo liggende på HDD-en min. Lenke til kommentar
edyrli Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Masse snacks her, men kan ikke se de har fått inn 24Hz på HD DVD(1080P/24) Håper de har planer om å legge til det snart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg