Halib Skrevet 3. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2007 Hei, jeg har lyst på en skinnjakke og har sett to stykker som jeg kan tenke meg å kjøpe. Den ene er av lamskinn og koster 2000 kr, mens en annen er av baffalo skinn og koster 2500 kr. Den som er av lamskinn er fin, men den er veldig myk og sårbar (lett å bli skadet), mens den som er av baffalo skinn er veldig hard og gir følelse av ekte skinn. Kan dere gi meg noen råd om hvilken av de to er bra med tanke på skinn kvalitet etc. ser frem til gode råd.... Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 3. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2007 Den dyreste er nok sikkert best, sier magefølelsen min De 500 kronene er nok verdt det Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 4. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2007 Det kommer jo an på hvilken bruk du skal ha jakken til. Og hvilke klær du skal bruke den sammen med. Hvis du vet at du bruker klærne hardt så vil jo bøffelen være best, men mykt skinn har mange gode kvaliteter det også. Lenke til kommentar
Brunøye Skrevet 5. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 Kommer helt ann på. Jeg hadde no valgt den jeg liker best, og som passer best til meg. Men trur no at begge har god nok kvalitet til du kan bruke dem til daglig uten og måtte passe på. Men kommer du anni en spiss kant osv så river du jo sund det meste dessverre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå