patrickk Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Jeg har tenkt å kjøpe meg 37LY95 og lurte på om det er noen som har efaring med dette tv? Har sett litt rundt i butikker men ingen som har den tv'en inne men ly56. Ly56 er vel en eldre modell? Noen som har sagt at det er viktig at det er 100hz, og ikke XD Engine teknologi. Er det andre tver som kan være ett bedre kjøp? Lenke til kommentar
phax Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Det er en god skjerm ja, men krever litt kalibrering for å få optimalt bildet har jeg erfart. Men forsåvidt ikke verre enn de fleste andre LCD produsenter da. Du finner den forresten billigere her: link. Bor du i nærheten av en Hi-Fi Center kjeden butikk får du nok sett den i levende live også der. Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) Fikk den for 9000 inkl frakt og utvidet garanti hos pixmania og jeg er så sinnsykt fornøyd har også en ny JVC lcd her og LG tven er 10000 ganger bedre.. Onkeln min har en Philips toppmodell som han ga 37000 for med lys bak tven som lyser opp veggen å greier og det er ikke store forskjeller, LG tven er til og med bedre når det gjelder etterslep da det er ikke ekstistrende. Og ikke minst det fine designet. Ang det med kalirering kjenner jeg meg ikke igen da jeg har den på stock setting, men stiller den litt mørkere når jeg ser hd filmer ifra pcen. JVC måtte stilles mye med da den har veldig mye unaturlig rød farge syntes jeg. Konklusjon ifra meg er at det er en av det bedre med tanke på kvalitet\pris Endret 4. desember 2007 av freddy85 Lenke til kommentar
Mott Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Noen her som har noen erfaringer med Pixmania? Lenke til kommentar
patrickk Skrevet 5. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2007 Noen her som har noen erfaringer med Pixmania? Min erfaring er at det tok to uker før eg fikk produktet mitt. De trakk pengene samme dag som jeg bestilte, fire dager senere var ikke pakken sendt. Etter 6 dager var den sendt og den lå registrert hos posten sin terminal i 8 dager før den ble sendt. Posten er kanskje litt "fuc...", og kanskje det samme med pixmania... Var i hvertfall utrolig kjedelig å vente så lenge.......! Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Grunnen til at det tar så lang tid med posten er at pixmania holder til i Frankrike. Så alt sendes derfra, blir noe ødelagt må tv'en sendes til de i Frankrike. Lenke til kommentar
patrickk Skrevet 5. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2007 Grunnen til at det tar så lang tid med posten er at pixmania holder til i Frankrike. Så alt sendes derfra, blir noe ødelagt må tv'en sendes til de i Frankrike. Men burde ikke en fått beskjed om slikt da? Er no litt spesielt at det tar så lang tid, og at posten og pixmania ikke kan gi noe svar. Jeg ringte hver dag og sendte mail etter at det nærmet seg to uker. Fikk beskjed hele tidan at den skulle sendes i løpet av dagen, og det skjedde etter lang stund hos posten. Ingenting var ødelagt. Bare typisk "sløve arbeid" fra postens side virker det som (og litt pixmania). Ps mitt produkt kom fra danmark... Lenke til kommentar
Mott Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Hvor mye koster Tven med frakt da? Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Hvor mye koster Tven med frakt da? Rett under 9000 inkl frakt og ekstra forsikring, men ser ut som om dem har skrudd opp prisen på både tven og frakta noen hundre lapper siden jeg bestillte. Men er uansett absolutt billigst Tok 6 dager inkl helga for meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå