runegang2 Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Hei! Prøver å få integrert ploggre bildegalleri i designet mitt. Jeg har en tabell som jeg prøver å få den inn i, men når jeg prøver: <?php include("plogger.php"); ?>, så går denne utover plassen i tabellen, og legger seg under en annen tabell. Er det mulig å begrense størrelsen på siden en inkluderer? Slik at en kan fikse på størrelsen? Det som er feil er at plogger er for vid. Prøvde med iframe, og det fungerte forsåvidt, men include er så mye bedre. Er det noe som tilsvarer iframes with mulighet? Takk for god hjelp! Lenke til kommentar
PHdZ Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Trur du må inn i CSS-fila til Plogger og endra på det der, eller i config fila til Plogger . Lenke til kommentar
runegang2 Skrevet 3. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2007 Trur du må inn i CSS-fila til Plogger og endra på det der, eller i config fila til Plogger . Jaudå, har no vore der, men finner ingenting som endrer det... Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Gir du oss en link er det enkelt å se hva som gjør det... Lenke til kommentar
PHdZ Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Trur du må inn i CSS-fila til Plogger og endra på det der, eller i config fila til Plogger . Jaudå, har no vore der, men finner ingenting som endrer det... Da va synd . Har du lest denna, har ikkje da sjølv, men da kan sikker hjelpa deg? Lenke til kommentar
runegang2 Skrevet 3. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2007 http://runegang.net/plogger.php Lenke til kommentar
PHdZ Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Oj steikje, du har jo fått deg domene , kva web-hotell valgte du? (Litt OT, men jaja.) Lenke til kommentar
runegang2 Skrevet 3. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2007 Kunne vell nesten tatt slikt på msn då men... Prøver one.com no... Får håpe på at det holder. Lenke til kommentar
PHdZ Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Kunne vell nesten tatt slikt på msn då men...Prøver one.com no... Får håpe på at det holder. Har ikkje MSN på skulen, men jaja, skakje forstyrra tråden din meir, no må eg tebake te engelsk lekso . Lenke til kommentar
runegang2 Skrevet 3. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2007 Bruker forresten opera som nettleser, og da kommer plogger bildene under menyen, men når jeg bruker Internet explorer blir bare siden utvidet, noe jeg heller ikke liker :S Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 div#wrapper er 780px i CSS. Det skulle være det eneste du trenger å endre på, da thumbnailene er i en ul. Lenke til kommentar
runegang2 Skrevet 3. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) Jeg er visst litt for grønn på css, eller så går det rett og slett ikke. Jeg klarer ganske enkelt ikke å få det til... Kan du gi en litt mer detaljert måte å fikse det på? Da kan det hende jeg ser hva jeg gjør feil :S edit... Har vell fått det til sånn noelunne nå Skal se litt mer på det senere Takk for hjelp Endret 3. desember 2007 av runegang2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå