Gå til innhold

Ville du solgt en ps3?

Jo Are

Anbefalte innlegg

Hvis du er opptatt av å spille så ville jeg ikke solgt ps3'n, den holder nok MYE lengre enn en pc gjør ;)

Min erfaring er at når du har bærbar pc så gidder du ikke å sitte på den stasjonære, anna enn når du spiller allikevel :)

Endret av daruu
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ser at en fyr på finn.no er villig til å bytte bort en pc mot ps3 link. Er den bra?

Svak CPU og noe utdatert skjermkort. Skjermen er litt for liten etter min smak, men det får du vurdere selv.

Ellers brukbart.

redigert: 939-plattformen er forøvrig gammel, så du har begrensede muligheter for å bytte CPU. 939-CPUer er også dyrere enn tilsvarende på plattform AM2, og dårligere enn Intels nyere CPUer.

Endret av Zlatzman
Lenke til kommentar

Jeg hadde helt klart beholdt PS3`en. Men det er bare meg, liker ikke PC spill. Eneste spillet jeg spiller er Flighet Simulatior X med helt full grafikk på familiens monster PC i kjellern :D

Hva med å koble PS3 til PC skjerm og innstallere Linux? Da kan du surfe og allt det der på den samtidig som du kan spille PS3 spill. Selv hadde jeg hatt vondt av å miste titler som Jak & Daxter, GT5, MGS, FF osv ..

Lenke til kommentar

Skal du ha en Gaming-PC for 7k er det ikke mye valuta du får ved å kjøpe Komplette PC-er, må nesten byggen en selv i deler. Har selv satt opp en Gaming PC i handlevogn.Link Selv om jeg ikke har med mus, harddisk og liggnende . Sammenlignere jeg min handlevogn med Komplett sin ''GAMING PC til 15000,- Kom jeg langt lengre enn komplett (tenkt på Hardware).

Har selv tenkt gjennom om jeg skulle ha PS3 eller PC å spille på. Så jeg satte opp en liste for alle de gode tingene og de dårlige tingene det var med en PS3 og en PC (det ble PS3). Jeg mener også at PS3 holder lengre enn en PC. Min stemor kjøpte i 2002 en pc til 25000 (Og dette var det blitt rabbat på igjennom jobb allerede). PC-en hadde ikke mere en 400 mhz, Og et 32MBs Radeon skjermkort. Da ytet til og med sikkert en PS2 bedre :!:

Lenke til kommentar

Jeg anbefaler å ikke bruke altfor mye penger på pcn. Jeg og kjøpte meg gamer pc i sin tid, og er ikke altfor mange gangene jeg har satt meg ned på dataen for å spille. Blir heller å laste ned ting og sitte og sløve på nettet.

Ellers så tror jeg ikke jeg hadde solgt ps3 hadde jeg vært deg. De går vel ikke for så ille mye brukt, så jeg hadde heller spart litt ekstra og kjøpt meg en pc med gode allround egenskaper(og ikke for vasst skjermkort) og heller beholdt ps 3n og spilt på den når jeg først skulle spille.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...