daruu Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) Hvis du er opptatt av å spille så ville jeg ikke solgt ps3'n, den holder nok MYE lengre enn en pc gjør Min erfaring er at når du har bærbar pc så gidder du ikke å sitte på den stasjonære, anna enn når du spiller allikevel Endret 3. desember 2007 av daruu Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 PC i deler er ikke noe å tenke på for min del, har bestemt meg for komplett gamer a30 link. Med den prosessoren har du ikke PC-en lenge. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 3. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2007 Ser at en fyr på finn.no er villig til å bytte bort en pc mot ps3 link. Er den bra? Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) Ser at en fyr på finn.no er villig til å bytte bort en pc mot ps3 link. Er den bra? Svak CPU og noe utdatert skjermkort. Skjermen er litt for liten etter min smak, men det får du vurdere selv. Ellers brukbart. redigert: 939-plattformen er forøvrig gammel, så du har begrensede muligheter for å bytte CPU. 939-CPUer er også dyrere enn tilsvarende på plattform AM2, og dårligere enn Intels nyere CPUer. Endret 3. desember 2007 av Zlatzman Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Tråden flyttes til Sony. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres via PM/melding) Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Jeg hadde helt klart beholdt PS3`en. Men det er bare meg, liker ikke PC spill. Eneste spillet jeg spiller er Flighet Simulatior X med helt full grafikk på familiens monster PC i kjellern Hva med å koble PS3 til PC skjerm og innstallere Linux? Da kan du surfe og allt det der på den samtidig som du kan spille PS3 spill. Selv hadde jeg hatt vondt av å miste titler som Jak & Daxter, GT5, MGS, FF osv .. Lenke til kommentar
StalkerPrime Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Skal du ha en Gaming-PC for 7k er det ikke mye valuta du får ved å kjøpe Komplette PC-er, må nesten byggen en selv i deler. Har selv satt opp en Gaming PC i handlevogn.Link Selv om jeg ikke har med mus, harddisk og liggnende . Sammenlignere jeg min handlevogn med Komplett sin ''GAMING PC til 15000,- Kom jeg langt lengre enn komplett (tenkt på Hardware). Har selv tenkt gjennom om jeg skulle ha PS3 eller PC å spille på. Så jeg satte opp en liste for alle de gode tingene og de dårlige tingene det var med en PS3 og en PC (det ble PS3). Jeg mener også at PS3 holder lengre enn en PC. Min stemor kjøpte i 2002 en pc til 25000 (Og dette var det blitt rabbat på igjennom jobb allerede). PC-en hadde ikke mere en 400 mhz, Og et 32MBs Radeon skjermkort. Da ytet til og med sikkert en PS2 bedre :!: Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 PS3 60gb er en gullklump jeg ikke ville gitt slipp på ihvertfall. Dersom det er surfing du gjør på PC, kan du jo legge inn Linux og firefox på PS3'en med all den funksjonalitet du måtte trenge. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Har du 60 gb ville jeg aldri ha solgt den. Hvis du har jobb kan du jo bare spare til en. Det er egentlig mye morsommere å spille på en kosnoll en på pc. men det er min smak Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Jeg anbefaler å ikke bruke altfor mye penger på pcn. Jeg og kjøpte meg gamer pc i sin tid, og er ikke altfor mange gangene jeg har satt meg ned på dataen for å spille. Blir heller å laste ned ting og sitte og sløve på nettet. Ellers så tror jeg ikke jeg hadde solgt ps3 hadde jeg vært deg. De går vel ikke for så ille mye brukt, så jeg hadde heller spart litt ekstra og kjøpt meg en pc med gode allround egenskaper(og ikke for vasst skjermkort) og heller beholdt ps 3n og spilt på den når jeg først skulle spille. Lenke til kommentar
SPiLL Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) Har du ikke bruk for Blu-ray spilleren i PS3, så selg den og skaff deg en PC. Endret 3. desember 2007 av VistaGames Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Konsollspillmarkedet har vel aldri vært bedre kontra PC-markedet for spill for øyeblikket. Er greit å ha en ok PC, men om det er for spillingen sin del ville jeg mye heller beholdt PS3en. Lenke til kommentar
Eldritch Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Nei. Det finnes særdeles få PC-eksklusive spill jeg er interessert i, så jeg ville nok beholdt PS3en. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 hvis han selger den vil han nok angre om et år eller før når han får tid til å spille. Kanskje 2008 eller 2009 blir the PS3 Year. OT: Noen som blir med å spille Motorstorm kl. 9 eller litt over. Send meg pm da Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Se igjennom hvilke spill du har lyst til å spille i framtiden(AoC/WAR osv), finner du noen så kan du bare selge PS3'en for en god penge, kjøpe deg en kraftig PC, spille på den mens du venter et par år til PS3'en har flere spill og er billigere. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 3. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2007 Ja dere har vell rett er vel kanskje dumt å selge. Kan jo forsåvidt skaffe en grei nok pc ved å bytte bort min 42" tv for den. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Har du en greit betalt jobb? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Trur neppe han er gammel nok til en god jobb. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 3. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2007 Nei lever på stipend og min mor Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Da så. men hadde du skaffet deg en jobb på fritida hadde det gått mye fortere å få en PC. Ville aldri byttet bort PS3 eller 42 tommer LCD. Selv har jeg bare en gammel 21 tommer.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå