Jo Are Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Hei vurdere og selge min ps3 og kjøpe en gamer pc i stede, men er litt usikker vil gjerne vite hva dere syns. Grunnen til at jeg vil selge er den at jeg aldri har tid til å spille, spiller faktisk i gjennomsnitt i 1 time hver uke. Har så mye å gjøre at når jeg har fri ser jeg på tv eller setter meg med pc. Derfor har jeg kommet frem til at en stasjonær pc kanskje hadde vært noe for meg. Lurer på hva dere syns ville dere ha solgt hvis dere var i min situasjon? Vet at det er jeg som må ta det avgjørende valget, men kan hjelpe og høre hva andre syns. Takker for svar Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Jeg ville heller hatt en gaming pc men det er nå meg da. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Om du ikke har tid til å spille på konsoll, hvordan i all verden skal du få brukt PC-en din noe særlig mer? Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Om du ikke har tid til å spille på konsoll, hvordan i all verden skal du få brukt PC-en din noe særlig mer? Har så mye å gjøre at når jeg har fri ser jeg på tv eller setter meg med pc. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) Har så mye å gjøre at når jeg har fri ser jeg på tv eller setter meg med pc. Vel, han skrev også at han "aldri har tid til å spille". Endret 3. desember 2007 av Skarstad Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Husker jeg hadde samme dilemma når Xbox'en først kom ut.. Da kjøpte jeg først Xbox.. Så vippa jeg en stund på om jeg skulle selge den å kjøpe meg pc.. jeg solgte xbox'en, Pc er mye bedre og mange flere muligheter, ihvertfall for min del. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Hadde gått for en gaming pc, en konsoll kan du skaffe når du har en ordentlig pc. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 3. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) Ja kanskje litt rar den der men spilling kommer i tredje rekke hos meg (hjelpe til hjemme - data/ tv - spilling). Spilling er jo mer slitsomt for meg, letter å bare sitte på en pc liksom. Endret 3. desember 2007 av Tom-i-hue Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) Hva er da poenget med en gamer-PC? Å bruke i overkant av ti tusen på noe du sjelden kommer til å bruke virker litt dumt. Endret 3. desember 2007 av Skarstad Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 3. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2007 Hva er da poenget med en gamer-PC? Spiller av og til pluss at jeg ikke har lyst på en treg pc. Man kan jo få gamer pcer til 7 tusen nå også da, så ikke så altfor dyrt. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) Spiller av og til pluss at jeg ikke har lyst på en treg pc. Man kan jo få gamer pcer til 7 tusen nå også da, så ikke så altfor dyrt. I så fall må du ha en del deler liggende ifra før av. Endret 3. desember 2007 av Skarstad Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Spiller av og til pluss at jeg ikke har lyst på en treg pc. Man kan jo få gamer pcer til 7 tusen nå også da, så ikke så altfor dyrt. I så fall må du ha en del deler liggende ifra før av. Rly? http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=326294 Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 3. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2007 Tenker på denne pc. Vet ikke om den er bra men den koster nå ikke alt for mye. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Spiller av og til pluss at jeg ikke har lyst på en treg pc. Man kan jo få gamer pcer til 7 tusen nå også da, så ikke så altfor dyrt. I så fall må du ha en del deler liggende ifra før av. Rly? http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=326294 Hvordan kan man spille uten mus, tastatur og skjerm? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) Han hadde jo en pc, bare at den var treg. Det betyr at han har mus, tastatur og skjerm. Endret 3. desember 2007 av Bruktbilen Lenke til kommentar
j-- Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Mitt innlegg siktet kun til “WD40” som antagelig trodde at denne PC-en var komplett, siden han betvilte “Skarstad” sitt utsagn om trådstarter måtte ha en del deler liggende fra før Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 3. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2007 Han hadde jo en pc, bare at den var treg. Det betyr at han har mus, tastatur og skjerm. Nei har bærbar. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Jeg ville heller hatt en gaming pc men det er nå meg da. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Rly? http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=326294 Det var slettest ikke et dårlig tilbud, men han må jo gå til innkjøp av både skjerm, høytalere og tastatur. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 3. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2007 Rly? http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=326294 Det var slettest ikke et dårlig tilbud, men han må jo gå til innkjøp av både skjerm, høytalere og tastatur. PC i deler er ikke noe å tenke på for min del, har bestemt meg for komplett gamer a30 link. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå