mcgroven Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Kritikerroste BioShock får en oppfølger, men utviklerne blir trolig skiftet ut. Les mer Lenke til kommentar
Colossus Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Da er det jo ikke Bioshock lengere. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Hmmm, kanskje det blir noe annet enn en remake av System Shock 2 da Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Det som fenget meg var ikke Bioshock 2, men det andre prosjektet som ble nevnt mot slutten av artikkelen: Dette skal være et flunkende nytt spill i den legendariske X-Com-serien. Dæven døtte. Dette skal jeg følge med på.. Lenke til kommentar
BåGan Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Levine blir likevel ikke arbeidsledig, og skal nå jobbe med et helt nytt prosjekt. Dette skal være et flunkende nytt spill i den legendariske X-Com-serien. Det er ukjent om dette er en oppfølger eller et spill som kan stå fullt og helt på egne bein. Oh my god! Let it be! Så lenge dem bare innfører bedre grafikk og ikke rører noe annet ved det. : ))) Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Jepp, nytt X-Com-spill er viktigere enn Bioshock-oppfølger. Kanskje vi får det etterlengtete X-Com: Alliance. For øvrig: Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) Jepp, nytt X-Com-spill er viktigere enn Bioshock-oppfølger. Kanskje vi får det etterlengtete X-Com: Alliance. Om en skal starte med et X-Com spill hvilket anbefaler du for en som aldri har vært borti X-com serien før? Så X-COM Alliance som du linket til i den youtube filmen kom aldri ut? Det hadde noe veldig System Shock 2 aktig over seg. Endret 3. desember 2007 av Mr. Gnom Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Tja, enten 1'eren eller 3'eren. 2'eren, Terror From the Deep, er ganske vanskelig spør du meg. Men alle er fantastiske spill på sine egne måter. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Originalene er de beste, UFO: Enemy unknown og X-Com: Terror from the deep. Mener Windows-kompatible utgaver ligger på Home of the underdogs. Førsteplass på IGN sin Top 25 games of all time burde jo si litt. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Ååå, dette bringer tilbake minner ja ^^ Husket jeg hatet Crysalis i 1'eren og lobstermen i TFTD, gud hjelpe meg sier jeg bare Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Bare jeg som ikke kan si jeg stoler 100% på den kilden? Virker ikke som den mest troverdige i verden, men for all del; alle kan gjøre et scoop i ny og ne. Uansett; BioShock er et fantastisk spill, men det behøver ikke en oppfølger. Lag heller en spin-off, eller nok en "spirituell" oppfølger. Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Om en skal starte med et X-Com spill hvilket anbefaler du for en som aldri har vært borti X-com serien før? Så X-COM Alliance som du linket til i den youtube filmen kom aldri ut? Det hadde noe veldig System Shock 2 aktig over seg. X-Com Alliance ble kansellert, såvidt jeg husker. X-Com: Freedom Ridge var blant prosjektene som ble kansellert da Altair Interactive kjøpte X-Com lisensen og startet med UFO-serien. Det sies at Freedom Ridge ble utviklet til å bli UFO: Aftermath. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Da er det jo ikke Bioshock lengere. Kanskje det blir verdt å spille da? Lenke til kommentar
Kaptein_S Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Eneste som sjokkerte meg med Bioshock var hvor utrolig tamt det var... UFO: Enemy unknown med bedre grafikk er det eneste som trengs! Lenke til kommentar
Shoxx Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 JEG kunne godt tenke meg og se et Bioshock 2,synes det første spillet var ganske genialt! Kunne tenkt meg handlingen FØR handlingen i Bioshock spillet. Da menneskene der var "friske" osv.. Gjerne enda flere rollespill elementer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg