stigga Skrevet 5. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2007 Tror de har brent seg på denne jeg.. Den ble jo en kanonsuksess.. Hehe, den var fin! Er det din Fhj? Hva slags spill fantes egentlig?? Lenke til kommentar
Janerikn Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 iPhone er jo halvveis spillkonsoll (1/4? 1/6? 1/8). Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Hehe, den var fin! Er det din Fhj? Hva slags spill fantes egentlig?? Neidu, jeg brant meg ikke personlig på denne. Ta en kikk på wikipedia og søk på pippin. Lenke til kommentar
aabxx Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Tviler på at Apple melder seg på i det håndholdte konsollmarkedet. De vil måtte konkurrere mot Nintendo og Sony (Microsoft også etter hvert kanskje? )... og vel, det blir for vanskelig. Ja, de konkurrerer mot noen veldig store aktører på mobilmarkedet men kun i 5000-kroner sjiktet... dvs. et nisjemarked. Der har de faktisk gode muligheter. Hvis de vil utvide mobiltelefonassortementet sitt til lavere prisklasser kan det kanskje også gå an. Merkenavn har de allerede og da kreves det bare mobiler med god design og funksjonalitet (ikke utelat MMS, f. eks... kremt). Lager de en fantastisk håndholdt konsoll som attpåtil ser überlekker ut, så vil det ikke hjelpe når de ikke har et spillbibliotek ala Nintendo og Sony. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Hørte noen rykter om at Apple planlegger en egen håndholdt spillmaskin, iGame/iConsole. Et samarbeid med Nintendo om spill skal vist også være under planlegging. Noen som har hørt noe om dette? Har surfet etter info, men har ikke funnet noe særlig. Det finnes jo flere spill til iPod i dag, så det skulle ikke forundre meg at Apple kommer med en egen spillmaskin. Les her og her Samarbeidet kan jo være designmessig. Nintendo later i hvertfall til å følge Apples linje, med både Wii og DSL seende ut som iPods storebrødre.. Lenke til kommentar
stigga Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2007 Tviler på at Apple melder seg på i det håndholdte konsollmarkedet. De vil måtte konkurrere mot Nintendo og Sony (Microsoft også etter hvert kanskje? )... og vel, det blir for vanskelig. Ja, de konkurrerer mot noen veldig store aktører på mobilmarkedet men kun i 5000-kroner sjiktet... dvs. et nisjemarked. Der har de faktisk gode muligheter. Hvis de vil utvide mobiltelefonassortementet sitt til lavere prisklasser kan det kanskje også gå an. Merkenavn har de allerede og da kreves det bare mobiler med god design og funksjonalitet (ikke utelat MMS, f. eks... kremt). Lager de en fantastisk håndholdt konsoll som attpåtil ser überlekker ut, så vil det ikke hjelpe når de ikke har et spillbibliotek ala Nintendo og Sony. Samtidig vil jeg legge til at de konkurrerer mot alle andre mobilprodusenter. Allikevel har de fått veldig mye oppmerksomhet rundt iPhone, og at den også selges på svartebørs. Har noen hørt om en SonyEricsson eller Nokia som er blitt solgt på svartebørs?? Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Man får jo "guitar hero" lignende spill til ipod som faktisk er knallmoro(lager beats utifra egne sanger) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå