Gå til innhold

Apple håndholdt spillmaskin?

stigga

Anbefalte innlegg

Hørte noen rykter om at Apple planlegger en egen håndholdt spillmaskin, iGame/iConsole. Et samarbeid med Nintendo om spill skal vist også være under planlegging. Noen som har hørt noe om dette?

Har surfet etter info, men har ikke funnet noe særlig.

Det finnes jo flere spill til iPod i dag, så det skulle ikke forundre meg at Apple kommer med en egen spillmaskin.

Les her

og her

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Enda mer dritt fra Apple? Nei takk!

(regner for øvrig med at den kommentaren satte noen sinner i kok, men det får så være).

Er så enig. Hvis det viser seg at dette faktisk skjer, og at Nintendo i tillegg skal samarbeide med jævelskapen, selger jeg Wii-en tvert.

Lenke til kommentar
Enda mer dritt fra Apple? Nei takk!

Eventuelt:

Enda et Apple-produkt der man i all hovedsak betaler for pent design og et merkevarenavn? Nei takk!

Og sjansen for at Nintendo skulle lage spill for en Apple-maskin er nok forsvinnende liten, i og med at Nintendo kun lager spill til sine egne maskiner.

Lenke til kommentar

Hvis Apples produkter er utdaterte, så står det sannelig dårlig til med resten av teknologiverdenen.

http://www.pcworld.com/article/id,123729-p...ks/article.html

http://www.dinside.no/php/art.php?id=359586

The fastest Windows Vista notebook we've tested this year is a Mac. Try that again: The fastest Windows Vista notebook we've tested this year--or for that matter, ever--is a Mac.

Men til topic; så tviler jeg personlig sterkt på at Apple har intensjoner om å komme inn på spillmarkedet. De har nok hendene fulle med å ri på medvindsbølgen de nå opplever i data- og digitalmusikkbransjen. Men ingen forventet vel heller iPhone i forifjor, så en får bare smøre seg med tålmodighet.

Lenke til kommentar
Er så enig. Hvis det viser seg at dette faktisk skjer, og at Nintendo i tillegg skal samarbeide med jævelskapen, selger jeg Wii-en tvert.

Så hvis Mitsubishi hjelper Hyundai å lage en bil, så bør jeg selge min Galant?

Men selvfølgelig... idiotismen er en meget stor religion.

ANYHOo... Så tror jeg nok dette er rimelig usannsynlige rykter.

Lenke til kommentar

Tror ikke en slik spillemaskin hadde tatt så voldsomt av, bortsett fra den verste fansen, men den fanskaren begynner vel å bli skremmende stor etter hvert.

Men jeg er vel fortsatt i dyp benektelse etter at jeg på JavaZone i år fant ut at det faktisk er en del profesjonelle mennesker som bruker Mac. Flere med Linux som operativsystem i alle fall, så da ble det en lettere klump å svelge for Mac-hateren som av en eller annen grunn har festet rot i mitt hjerte.

Lenke til kommentar
Du mener han som har festet rot i alle som ikke har prøvd en Mac?

Har prøvd Mac jeg. Fungerer da akkurat likt som en vanlig PC, bare at det er støtte for OsX og at man må punge ut med enormt mange tusenlapper om man vil ha en laptop med en skjerm større enn et frimerke. Og så er det et lysende eple på dekselet. Ikke noe som frister meg.

Lenke til kommentar
Du mener han som har festet rot i alle som ikke har prøvd en Mac?

Har prøvd Mac jeg. Fungerer da akkurat likt som en vanlig PC, bare at det er støtte for OsX og at man må punge ut med enormt mange tusenlapper om man vil ha en laptop med en skjerm større enn et frimerke. Og så er det et lysende eple på dekselet. Ikke noe som frister meg.

haha..den likte eg...:D

kunne ikkje vere meir enig..:D

Lenke til kommentar

Nå er det vel nettopp støtte for OSX som faktisk gjør at folk liker Mac. Selv mener jeg Mac fungerer utrolig mye bedre til etterbehandling av lyd, film og bilder. ;)

Off-topic-bonanza deluxe.

Lenke til kommentar

Noen betaler gjerne...

- noen hundretusen mer for en bil fra Ferrari enn en gjennomsnittlig Toyota på grunn av hastigheten.

- noen tusen mer for en Rolex enn Rema 1000-klokken på grunn av driftsikkerheten.

- noen hundrelapper mer for HD-DVD/Blu-Ray enn DVD på grunn av kvaliteten.

- noen tusen mer for TV fra B&O enn Samsung på grunn av designet.

- noen tusen mer for Apple MacBook Pro enn Acer Aspire på grunn av smarte løsninger.

Så kan ikke folk velge fritt hvis man har råd til det?

Tilbake til topic: "Spillmaskinen" til Apple er iPod og iPhone. The End :)

Lenke til kommentar

Poenget er vel at Mac'er bruker akkurat de samme komponentene som PCer flest. At de på magisk vis skulle bli mer driftsikker og av høyere kvalitet fordi det er Apple som har skrudd dem sammen, setter jeg mine store tvil til.

Om designet er bra er jo en smakssak. Personilg syns jeg HP har noen rimelig snertne, med samme hardware til en langt hyggeligere pris. At Apple markedsfører seg på en merkelig blanding av idioti og å være snørrhoven, hjelper heller ikke. Regner med det er en del mennesker der ute som betaler for eplet, men det er ikke verdt noe for meg.

Men i følge reklamebrosjyren jeg fikk i postboksen her om dagen er det jo liten vits i å kjøpe en vanlig PC når jeg med en Mac kan "gjenoppdage musikken min", "dele bildene mine på Internett" og en del andre argumenter av samme kaliber. For ikke å snakke om iPod som "lar deg høre på podcasts hvor du vil, når du vil". Revolusjon!

Men nå er jeg vel bare trøtt og grinete og veldig off-topic.

Endret av Geofrank
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...