Wondershot Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) Hva skal være oppi julesokken i år? Hva bruker dere å ha oppi? :!: I min julesokk er det mandarin og godteri. Endret 3. desember 2007 av Wondershot Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Fisk. Ellers så bruker vi ikke å ha sokker.. Det er noe amerikanerene bruker imo. Lenke til kommentar
Felali Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Bruker å ha mandariner, nøtter, twist og forskjellig smågodt oppi sokken Tror ikke dette bare er en amerikansk tradisjon. I min familie har vi hatt denne tradisjonen så lenge jeg kan huske. Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 I min også. Bruker å få mandariner i strømpen, selv om jeg ikke liker, og litt godteri. Blant annet twist. Et år fikk jeg en kokosnøtt Lenke til kommentar
marvol Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 I min er det et blad(type lesestoff), godteri, kanskje en film etc.. Lenke til kommentar
XitereX Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Alltid godteri det Andre ganger mandariner kanskje, spørs om mamma har husket å kjøpt godteri eller ikke Lenke til kommentar
Wondershot Skrevet 3. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2007 I min er det et blad(type lesestoff), godteri, kanskje en film etc.. Får du faktisk filmer og blad i julesokken? Det må jeg foreslå til mamma, hahah. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Ett år tok lillesøstera mi vekk min julesokk, og erstatta den med en av hennes stinkende brukte sokker. det var "kjempemorsomt " Lenke til kommentar
marvol Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 I min er det et blad(type lesestoff), godteri, kanskje en film etc.. Får du faktisk filmer og blad i julesokken? Det må jeg foreslå til mamma, hahah. Det er genialt Alltid like koselig å stå opp julemorgen, traske ned og spise godteri foran tv'en Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Et lite apropos; man har stort sett ikke mandariner i Norge. De aller, aller fleste butikker kjøper inn klementiner, som er mindre og mer velsmakende enn storebroren mandarinen. Ontopic: Da jeg fikk julestrømpe inneholdt den smågodt, 3-4 sjokolader, tre Kinderegg og noen karameller (de firkantede "fudge-aktige"). Nok til å vare hele romjulen. Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Sant nok, mandariner selges ikke i Norge. Men av en eller annen grunn er det veldig vanskelig å si klementin Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Godteri Tyggis Sjokolade Alt jeg har fått for øyeblikket Lenke til kommentar
toazty Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 en slik svær tenniskølle sjokolade... den er vel 200g eller klementin, 200-300g med div små godt.. , litt marsipan griser og div.. , dender med å spise halvparten første timen... , Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Julehefter og sjokkis. Lenke til kommentar
Gjest member-97590 Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Det vanlige havner i sokken. Mamma kjøper alltid noken sånn små poser med godteri som ho putter oppi. Fin blanding av godteri. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå