provolone Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Hei. Noen som har erfaring med bestilling av nye nøkler? lurer på pris og leveringstid. har bestillt, og fikk beskjed om at de måtte bestilles fra tyskland Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Har du tatt kontakt med din lokale leverandør av merket ditt? Det kan vel variere frå merke til merke vil eg tru? Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Er det snakk om ny eller gammel bil? Startsperre? Fjernkontroll med plipper? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 hvis dette er en gammel bil kan du like greit ta med vognkortet til din lokale låsesmed.. Han henter informasjon fra fabrikanten med ditt understells nr og du får en nøkkel som er ny uten sliasjefeil. Lenke til kommentar
provolone Skrevet 4. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2007 skal vi se, bilen er en -98 audi a4. koster ett sted mellom 7 og 800 kroner pr nøkkel har jeg funnet ut. har forsåvidt klart kunststykket å rote vekk en nøkkel, mens den andre er inni bilen:) noen som vet om jeg trenger noe mer enn vognkortet når nøklene mine kommer? Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Hjelper ikke Falken og andre slike redningsfirma med å åpne biler? Så du faktisk kan få henta ut den andre nøkkelen, inntil du får en ny i hvert fall? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Hjelper ikke Falken og andre slike redningsfirma med å åpne biler? Så du faktisk kan få henta ut den andre nøkkelen, inntil du får en ny i hvert fall? De gjorde ihvertfall det før. Men er ikke alle nye biler de klarer det på. Men siden bilen er såpass gammel så burde det gå bra. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Det som er kjekt i slike situasjoner, er at du før du klarer å rote bort begge(alle) nøklene på et vis. Går til en lås/nøkkel butikk, ber dem lese av sporet i nøklen, deretter får du en kode. Da er det bare å gå til en nøkkel/låse butikk, oppi koden og de sliper en ny. Jeg har i alle fall gjordt det. Veldig smart. Fungerer nok ikke på de bilene som har startsperre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå