Raul07 Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Bare lurte på en ting, noen som vet om det kommer til å være Achievements på Dem??? Lenke til kommentar
Hells Prodigy27 Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Bare lurte på en ting, noen som vet om det kommer til å være Achievements på Dem??? Nei,det blir ikke achievements på xbox-spillene,kjipt men sant Lenke til kommentar
omp9 Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) Sa ikke Microsoft engang at det ville også bli achievements på de gammle spillene, 500 poeng. Eller har jeg bare drømt? Forresten, er det noen som vet hvor mye det vil koste for slike spill? Endret 3. desember 2007 av omp9 Lenke til kommentar
Hells Prodigy27 Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Sa ikke Microsoft engang at det ville også bli achievements på de gammle spillene, 500 poeng. Eller har jeg bare drømt? Forresten, er det noen som vet hvor mye det vil koste for slike spill? Har lest det IKKE blir achievements på spillene man kan laste ned,og det er 1200 microsoftpoints for ett spill Lenke til kommentar
Amored Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Merkelige greier. Det finnes jo achievements på XBLA. Men samme det. Spill er spill. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 spillene koster rundt 100kr Lenke til kommentar
Hells Prodigy27 Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Merkelige greier. Det finnes jo achievements på XBLA. Men samme det. Spill er spill. Merkelig ja..bare leste at det ikke ble achivements på dem..kjipt,tror jeg leste det på gametrailers eller gamespot Lenke til kommentar
joejoe Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) Ikke achievemets på dem nei, siden de er direkte porter av Xbox-spill. Hadde vært litt kjipt for dem som liksom har gjort alt det dere på Xbox-spillene fra før og får ingenting. Endret 3. desember 2007 av SoN Nessa Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Tipper utviklerne av disse spillene ikke gidder å programmere inn achievementer i gamle spill jeg. Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Hva er achievementer? Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Hva er achievementer? det er forskjellige ting man skal gjøre i spillet for å få ganerpoeng som er poeng som utgjør din gamerscore som egentlig skal vise hvor god du er i spill Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Man bør nå spille spillene for underholdningens del og ikke achievements. At man får laste ned gullkorn som Psychonauts og Fable for en billig penge bør folk være takknemlig for. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Tipper utviklerne av disse spillene ikke gidder å programmere inn achievementer i gamle spill jeg. Jepp. Litt kjipt å ta en pause i utviklingen av Banjo Kazooie fordi man skal legge inn achievements i Conker, liksom. Selv synes jeg ikke det er merkelig i det hele tatt. Men, men. Kanskje psychonauts faktisk selger nå da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå