South_Bridge Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) Da er det i gang i år og... evinnelige maset om hva man ønsker seg til jul av familien ;-). Jeg har seriøst problemer med å finne på noe, og det er ikke slik at jeg har alt heller(hverken xbox360, ps3 eller en stasjonær pc... trenger dette dog heller ikke). Så jeg tenkte vi kunne poste hvem du er, da kjønn og alder samt 5 ting(gjerne i prioritert rekkefølge) hva du ønsker deg Målet her er å plukke opp tips fra andre. Kjønn: mann Alder: 21 Ønskeliste: aner ikke hjelp meg!!! Endret 3. desember 2007 av South_Bridge Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 kjønn: mann alder: 22 den 27 des. ønskeliste: 1: B&W CM7 høttalere (noe som jeg selvsagt ikke får pga koster 12k) 2: penger til tv (får jo 16k i stipend i januar, tenkte å samkjøre litt med det) 3: sovepose 4: boxere Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Kjønn: Kar Alder: 17 ønskelitse: Mp3spiller høytalere mobil Nytt abonnement til mobilen penger CD-er dvder Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Faen, må finne på noe sjøl.. Et par kjappe: BLUARAY-spiller Collectors edition UT3 Slips Boxer, sokker Hmm, kjærsten min spurte hva jeg ville ha til jul og.. hva skal jeg si:.? Og hva skal jeg kjøpe til hu..? Lenke til kommentar
nettii Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 kjønn:jente alder : 21 1.rottweilerkvalp 2.ingenting..... Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 kjønn:jente alder : 21 1.rottweilerkvalp 2.ingenting..... Er ikke rottweilere blitt ulovlige i Norge? Lenke til kommentar
experion Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Hvor har du fått det fra? Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 kjønn: mann ^^ alder 15 ^^ lnskeliste: 1, skjermkort noe jeg får 2 psp 3 husker ikke.. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Alder: 18 sist jeg sjekket Kjønn: Mann Ønskeliste: - Nokia N95 - Ipod Touch 16gb - Nye baklykter til bilen min - Klær - Sko OT: Rottweilere har da aldri vært ulovlige i Norge. Lenke til kommentar
South_Bridge Skrevet 8. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2007 (endret) Jesus... vet ikke hva jeg skal ønske meg. Fra muttern og de pleier jeg å få velge selv, da innenfor 2k hvor alt over må jeg supplere selv... Har gått å tygga litt på NAD L54 DVD-Reciver. Men det dumme er at DVD er jo på vei ut, og HDDVD/Blu-ray kommer til å overta, så da synes jeg det er litt dumt å legge ut 4k totalt for noe jeg ikke kommer til å ha nytte for om kanskje 2år. Har også tenkt litt på Playstation 3, den begynner nesten å bli billig... 3400kr hos elprice er jo ikke så gale i grunn. Man får da Blu-ray og en ps3 maskin samt "mediacenter". Men yet again så er kanskje det å kaste vekk penger, for jeg vet ikke om jeg kommer til å bruke den til noe annet en film/musikk(spill er dyrt!). er ingen som har et forslag rundt 4k til en Blu-ray reciver? Endret 8. desember 2007 av South_Bridge Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Hvor har du fått det fra? Var kansje en annen hunderase . Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Herre min... Hva i alle dager er poenget med å få akkurat det man ønsker seg? Altså, jeg hiver opp et skjermkort på ønskelisten og VET at jeg får det? Jeg vet nøyaktig hvor mye jeg får, og kan suppelere med penger for å få noe bedre jeg ønsker meg? Jeg ønsker meg penger? Jeg er så jævlig lei av å høre folk som "ikke vet om de skal ønske seg Det eller Det til jul", fordi de vet at de får det så lenge de ønsker seg det!! Det er forskjell på å få ting, og å ønske seg ting. Jeg ønsker meg en klokke, messenger-bag, treningsbag, sko og skikkelige barbersaker til jul. Jeg kommer nok til å få en jakke jeg ikke har lyst på, skrapelodd som jeg aldri har vunnet på, sokker fra bestemor (som jeg digger) og kanskje en genser. Jeg er uansett utrolig glad for alt jeg får, men synes at julen begynner å miste sin organilitet. Og folk kjøper alt vi ellers ikke ønsker oss, og ikke trenger. Viva la materialism Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Enig, greit nok å få penger til bursdagen (det trenger en fattig student) - men til jul er det noe eget med pakkene under treet. Jeg har riktignok en liste med ting jeg ønsker meg, men regner ikke med å få alt dette. Lenke til kommentar
Bakkan Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Viss du ønsker deg penger, så hvorfor ikke bare få det da? Mamma gir meg aldri penger til jul, aldri fått, kommer aldri til å få. Pappa gir meg akkurat det jeg ønsker meg (Selfølgelig om det er realitet for en gjennomsnitts person) og i år ønsket jeg meg penger, og jeg fikk det. Mamma ønsket jeg meg høytalere, noe jeg fikk Lenke til kommentar
Yurhoo Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Ønsker meg kun penger. Enkelt og greit. Kjøpe det man vil. Men du som starta tråden. 21 år, Playstation? Vet det er folk som sitter oppe i 40 åra og driver med sånt. Men når man er såpass voksen og sitter å spiller sjenerelt, syns jeg det blir litt dumt. Jeg er 16 år og føler jeg har vokst fra slike ting for leeengst. Men folk er jo forskjellig. (Dette var ikke ment å være frekk lr noe, bare syns Playstation greine burde gi seg rundt 18 år ved mindre du bare ville ha den til Blu-Ray spiller da:P) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå